تراکتورسازان در خانه تسلیم شدند

پیروزی با ارزش پرسپولیس به لطف یک پنالتی

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۶:۵۳
کد خبر: ۳۲۲۷۷۶
پیروزی با ارزش پرسپولیس به لطف یک پنالتی
پرسپولیس به لطف یک ضربه پنالتی در تبریز تیم تراکتورسازی تبریز را شکست داد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با برتری سرخپوشان تهرانی پایان یافت.

این دیدار که در حضور حدود 20 هزار تماشاگر تبریزی برگزار شد در نیمه اول افت و خیز زیادی نداشت و درگیری های لفظی و خطاهای میانه میدان حرف اول این نیمه بود.

در نیمه دوم بازی کمی رنگ و بوی بهتری گرفت ولی بازیکنان دو تیم در امر گلزنی موفق نبودند تا اینکه در دقیقه 72 مدافعان تراکتور با خطا مهدی طارمی را درون محوطه جریمه متوقف کردند تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

جری بنگستون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس، پشت این ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت محمدرضا اخباری تور دروازه تراکتورسازان را به لرزه در آورد.

پس از این گل انتظار می رفت حملات تراکتورسازی افزایش یابد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه پرسپولیس صاحب یکی، دو موقعیت خطرناک دیگر هم شد که نتوانست از آنها استفاده کند.

تراکتورسازی هم در دقایق پایانی روی ارسال آیان رمزی می توانست به یک گل اتفاقی برسد ولی خوش شانس بود که اشتباه ناشیانه سوشا مکانی این تیم را به دردسر نینداخت و توپ به تیر افقی برخورد کرد.

در ادامه هم حملات جسته و گریخته دو تیم ثمری نداشت تا پرسپولیس به یک برد با ارزش در دیار ستارخان و باقرخان دست یابد.

محسن ترکی، که از دیشب مورد اعتراض تراکتورسازان واقع شده بود، از همان ابتدای بازی با شعارهای شدیدالحن هواداران تراکتور مواجه شد و به 5 بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.

سینا عشوری و محمد ایرانپوریان از تراکتورسازی و جری بنگتسون، علیرضا نورمحمدی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس اخطاری های این بازی بودند.

نظر شما