به این سه امتیاز نیاز داریم

بختیاری زاده: ۲۰ روز است که بازی نکرده ایم

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۲۲۷۸۵
بختیاری زاده: ۲۰ روز است که بازی نکرده ایم
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: برای شکست دادن حریف پا به میدان می گذاریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر استقلال اهواز و گسترش فولاد به مصاف هم می روند. سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار داشت: تیم استقلال اهواز نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارد بنابراین همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در این دیدار پیروز شویم.

وی درباره تیم حریف گفت: تیم گسترش را برای رسیدن به این هدف آنالیز و با نقاط قوت و ضعف این تیم کاملا آشنا هستیم.

بختیاری زاده با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ گفت : 20 روز است که درچارچوب مسابقات لیگ برتر پا به میدان نگذاشته ایم، ضمن آن که بعداز این مسابقه هم دیدارهای لیگ برتر به مدت 20 روز به خاطر تیم ملی تعطیل خواهد شد. این گونه برنامه ریزی باعث خارج شدن تیم ها از حالت مسابقه می شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهوازبه مسابقه این تیم درجام حذفی اشاره کرد و گفت: بهتر بود در این مسابقات شرکت نمی کردیم زیرا در مسابقه ای که با تیم کارا شیراز داشتیم، دو نفر از بهترینهای خود را یعنی عادل کلاه کج و طالب ریکانی به علت اخراج از زمین از دست دادیم.

بختیاری زاده گفت: به همین خاطر این دو بازیکن را در برابر تیم گسترش فولاد تبریز دراختیار نخواهیم داشت ضمن آن که چند مصدوم هم داریم که کادرپزشکی ما مشغول رساندن آنان برای بازی فردا است.

نظر شما