نمی‌توانم دهانم را ببندم!

اولیویرا: متاسفانه نمی‌توانم بازیکنان را عوض کنم/ مسئولیت شکست را قبول می کنم

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۵:۲۳
کد خبر: ۳۲۲۷۹۰
اولیویرا: متاسفانه نمی‌توانم بازیکنان را عوض کنم/ مسئولیت شکست را قبول می کنم
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: نتوانستیم موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا در حساسترین بازی هفته هفتم پرسپولیس در تبریز برابر تراکتورسازی به برتری رسید.

تونی اولیویرا سرمربی تراکتور پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی بدی انجام ندادیم اما در ایجاد موقعیت موفق نبودیم. بازی که ما امروز ارائه دادیم نشان‌دهنده این بود که تراکتور نمی‌تواند موقعیت گل بوجود بیاورد. تیم ما در هر 2 نیمه موقعیت‌هایی را داشت اما باز هم همانند بازی‌های گذشته در گلزنی مشکل داریم و نتوانستیم موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. در مقابل پرسپولیس در دیدار امروز رو به بازی مستقیم آورده بود و توانست از پنالتی که برای آنان گرفته شد نهایت استفاده را ببرد.

وی افزود: وی افزود: ما حدود 500 بار تمرین سانتر کردیم و من انتظار داشتم در نیمه اول محمد ایران‌پوریان سانتر خوبی انجام دهد ولی سانتر او حتی به تیر دوم هم نرفت و این به تمرین‌های ما ربطی ندارد و باید مقابل این اشتباهات را بگیریم. متاسفانه بازیکنان را نمی‌توانم عوض کنم من نگران این قضیه هستم و باید با همین بازیکنان کارمان را ادامه دهیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: بعد از بازی با بایرامی صحبت کردم و به او گفتم در هر 3 بازی که انجام دادی وظیفه‌ات را به خوب به جای آوردی اما مشکل اینجا بود که ما نمی‌توانیم موقعیت بسازیم و من نگران این هستم. اینکه نمی‌توانیم در نیمه دوم خوب کار کنیم مشکل من است. فقط باید تمرین کنیم چون راه دیگری وجود ندارد.

وی تأکید کرد: در این بازی و همچنین 2 بازی قبلی در نیمه دوم گل نخوردیم، البته من اگر هم شکستی بوده باشد مسئولیت آن را قبول می‌کنم و مشکل از من است. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همیشه تقصیر را گردن یکی می‌اندازند اما این تیم سال قبل نیست و تنها 3 بازیکن کلیدی یعنی ایرانپوریان، ثاقبی و کریمی را در اختیار داریم اما ما چند بازیکن پایه و کلیدی دیگر را از دست دادیم در حالی که من نمی‌دانستم این نفرات را نخواهم داشت.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اعتراض شاهین ثاقبی به تعویضش خاطرنشان کرد: همه ما دوران جوانی خود را گذرانده‌ایم و این روزها را تجربه کرده‌ایم. ثاقبی با این کارش اول به خودش سپس به تیم و بعد به باشگاه و هواداران توهین کرده و به آنان احترام نگذاشت، با این حال ما نمی‌توانیم او را بکشیم و باید به او تذکر دهیم تا دیگر چنین رفتاری را تکرار نکند.

اولیویرا درباره شعار هواداران علیه بازیکنان و مدیرعامل بیان کرد: این تیم با سال گذشته تفاوت بسیار زیادی کرده و آن بازیکنانی را که من می‌خواستم بعد از عقد قرارداد فهمیدم که در اختیار ما نخواهند بود. من همیشه از مدیران عامل باشگاه خواسته‌ام که ابتدا هدف خود را مشخص کنیم و باید یک پروژه برای تیم مشخص شود. من در 4 باری که به تراکتور آمده‌ام، 4 تیم متفاوت را تحویل گرفتم و این کار را خیلی سخت کرده است، تراکتورسازی نباید برای سال آینده برنامه‌ریزی کند بلکه باید نگاه 3 ساله داشته باشد. البته من سعی می‌کنم مثل روز اول کار کنم و با همان انگیزه ادامه دهم.

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اضافه شدن 2 دستیار ایرانی به کادر فنی تیمش، اظهار داشت: در هفته‌های گذشته به من گفتند هیئت مدیره قرار است 2 دستیار به تیم اضافه کند اما این در حالی بود که من در همان ابتدای فصل درخواست حضور علیرضا پژمان و قادر رحیم‌زاده را داده بودم اما این درخواست وقتی اجرا شد که من نامه‌نگاری کردم.

اولیویرا درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: من به ایران نیامده‌ام که درباره داوری صحبت کنم اما نمی‌توانم دهانم را ببندم، همه شما تاریخچه عملکرد این داور (محسن ترکی) در بازی تراکتورسازی و استقلال را می‌دانید. در صحنه‌ای داور باید به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز می‌داد در حالی که به نظر می‌رسد کارت قرمز به تراکتورسازی خیلی راحت است، البته نمی‌خواهم بگویم مقصر این شکست داور است ولی او از همان دقیقه اول تا پایان علیه ما سوت زد. همانطور که گفتم دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم اما همه شما می‌دانید چه اتفاقی افتاده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز