هواداران به من لطف دارند

منوچهری: سه بار گل زدن به استقلال کار سختی است

۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۲۳:۰۱:۳۴
کد خبر: ۳۲۲۸۱۷
منوچهری: سه بار گل زدن به استقلال کار سختی است
مهاجم تیم فوتبال راه آهن گفت: زدن سه گل به استقلال کار سختی است اما ما این کار را انجام دادیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه رقابت های هفته هفتم لیگ برتر، استقلال و راه آهن در یک بازی پر افت و خیز به تساوی 3-3 رضایت دادند.

بازیکن تیم فوتبال راه آهن می‌گوید حسین زرگر یکی از بهترین داوران ایران است و قضاوت درباره عملکرد او را به کارشناسان واگذار کنیم.

امین منوچهری پس از تساوی استقلال و راه آهن گفت: خدا را شکر بازی پرگلی از آب درآمد. به فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم چرا که فوتبال زیبایی را شاهد بودیم. جوان‌های راه آهن ثابت کردند که لایق بیشتر از این‌ها هستند. حتی می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. این تساوی چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.وظیفه ما ارائه بازی زیباست و این وظیفه را به نحو احسن انجام دادیم. زدن سه گل به استقلال کار سختی است اما ما این کار را انجام دادیم.

منوچهری درباره عملکرد داور و پنالتی‌هایی که اعلام کرد گفت: زرگر یکی از بهترین داوران فوتبال ماست و هرچه را که می‌بیند به درستی اعلام می‌کند. باید قضاوت در مورد داوری را به کارشناسان واگذار کنیم.

بازیکن راه آهن درباره تشویق او توسط هواداران استقلال گفت: هواداران به من لطف دارند. گفته بودم که 90 دقیقه سخت را در میدان خواهم داشت چرا که بازی مقابل استقلال برای من سخت است. ممنونم از همه کسانی که من را تشویق کردند.

وی در پایان درباره مشکلش با باشگاه راه آهن گفت: مشکلی با این باشگاه ندارم. بعد از بازی جام حذفی در تمرین‌ها حاضر شدم و امروز هم به میدان رفتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز