باید از تعطیلات لیگ بهترین استفاده را ببریم

پورحیدری: من از شرایط تیم راضی نیستم/ استقلال کار زیاد دارد

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۲۲۸۹۸
پورحیدری: من از شرایط تیم راضی نیستم/ استقلال کار زیاد دارد
سرپرست تیم استقلال گفت: فاصله دیدارهای چند روز گذشته ما مناسب نبود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال در یک بازی پر افت و خیز برابر راه آهن به تساوی 3-3 رسید. منصور پورحیدری سرپرست پس از تساوی استقلال مقابل راه‌آهن گفت: تقصیر خودمان بود که نتوانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. نباید با غرور وارد این بازی می‌شدیم. راه‌آهن با برنامه‌ریزی بازی کرد و توانست یک امتیاز را از ما بگیرد.

سرپرست تیم استقلال عنوان کرد: راه‌آهن واقعا خوب بود و یکدست بازی می‌کرد. همه تیم‌ها دارند تلاش می‌کنند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. باید وقت بیشتری بگذاریم و بیشتر از اینها تلاش کنیم.

وی درباره ارزیابی اش از شرایط استقلال گفت: فکر می‌کنم خیلی زود بود استقلال به صدر جدول برسد. این تیم کار زیادی پیش‌رو دارد و باید با برنامه‌ریزی واقعا کار کند تا بتواند در ادامه در تمام مسابقات بهترین نتایج را بگیرد. تغییرات، مصدومیت و اردوهای تیم ملی هم باعث شده که تیم به نوعی ششدانگ نباشد. در هر صورت من راضی نیستم و باید خیلی تلاش کنیم. در این فصل تغییرات زیادی در ترکیب ما ایجاد شده و نیاز به زمان داریم تا به شرایط بهتری برسیم.

پورحیدری درباره تعطیلات لیگ گفت: دوباره لیگ تعطیل می شود و باید بازیکنان را به تیم ملی بزرگسالان و امید بدهیم که مشکلاتی را برای استقلال ایجاد می کند. با این حال معتقدم باید از این فرصت استفاده کرده و تیم را به هماهنگی بهتری برسانیم. باشگاه استقلال همکاری لازم را با سازمان لیگ و تیم امید داشته است. فاصله دیدارهای چند روز گذشته ما مناسب نبود و امیدوارم سازمان لیگ شرایط استقلال را درک کند.

وی درباره تعطیلات لیگ و اینکه آیا استقلال جای خاصی را برای برپایی اردوی استقلال در نظر گرفته شده است گفت: اعضای هیئت مدیره و افشارزاده باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنند اما موضوعی که باید به آن توجه شود این است که ما با مشکلات مالی هم روبه‌رو هستیم.

پورحیدری در مورد مرخصی بازیکنان گفت: پروپجیچ از زمانی که به ایران آمده هنوز به کشورش نرفته و این در شرایطی است که او پدر نیز شده است. قرار است 4 روزی به مرخصی برود. در مورد دیگر بازیکنان هم همین وضعیت را داریم. تمرینات استقلال تا روز سه‌شنبه تعطیل خواهد بود و بعد از آن اردو خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز