درودیان: ایران و ژاپن کار سختی پیش روی خود دارند

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۵:۳۸
کد خبر: ۳۲۲۹۱۴
درودیان: ایران و ژاپن کار سختی پیش روی خود دارند
سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: امروز در فینال هر دو تیم ملی فوتسال بانوان ایران و ژاپن، کار سختی را پیش روی خود دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نادره درودیان، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت:باتوجه به برگزاری اردوهای منظمی که برای بازیکنان تدارک دیده شده بود، ملی پوشان با آمادگی خوبی وارد مسابقات شدند.دید نگاه تیم ها به ایران به عنوان یک تیم قدرتمند بود. در بازیهای مقدماتی، تیم ملی ایران اقتدار خود را به اثبات رساند.ملی پوشان در دور مقدماتی با هنگ کنگ، ازبکستان و مالزی با توانمندی خود را در هر سه بازی نشان داده و به عنوان تیم اول گروه به دور بعدی مسابقات صعود کند. اکنون ایران در آسیا حرف اول را می زند.

وی در ادامه بیان کرد: بازی برابر تایلند بسیار سخت بوداما بازیکنان با پیاده کردن دستورات کادر فنی و نمایش یک بازی جذاب و پر هیجان، پیروز شدند. در فینال نیز بازی سختی داریم اما باتوجه به اینکه بازیکنان با انگیزه بالایی به فینال راه پیدا کردند، خود را محقق دریافت کاپ قهرمانی می دانند که امیدواریم این اتفاق رخ دهد. اگر ملی پوشان از هوش و ذکات و موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند، ما به هدفمان می رسیم.

سرپرست تیم ملی درباره میزبانی مالزی گفت: مسئولان برگزار کننده این دوره از بازیها تمامی شرایط را برای تیم ها فراهم کردند اما کم و کاستی هایی هم داشت که فکر می کنم در دوره های بعدی باتوجه به کسب تجربه و برگزاری مسابقات، شاهد برپایی رقابتها به بهترین شکل ممکن باشیم.

نظر شما