فصل تغییرات در سپاهان فرا رسید

سونامی زرد/ فرکی و باقریان می‌روند، رحیمی و نویدکیا می‌آیند

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۸:۳۶
کد خبر: ۳۲۲۹۴۱
سونامی زرد/ فرکی و باقریان می‌روند، رحیمی و نویدکیا می‌آیند
ماجرای این روزهای تیم سپاهان پیچیده‌تر از آن است که تنها به نیمکت و تغییرات احتمالی به آن ختم شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ابرهای تیره آسمان سپاهان را فرا گرفته است. ابرهایی که از ابتدای فصل پشت بردهای سپاهان و صدرنشینی زردها در لیگ پنهان شده بود و فرصتی برای خودنمایی نداشت اما با اولین شکست خیلی زود در آسمان زردها جولان داد. بعد از شکست برابر صبا در قم در هفته هفتم، صدای اعتراض ها خیلی زود بلند شد. اعتراضاتی که طی هفته های گذشته به شکل خفیف و موجز از این سو و آنسو شنیده می شد. بهانه اما محرم نویدکیا بود. اسطوره و کاپیتان سپاهان که در پی اختلافات ابتدای فصل با فرکی از حضور در تمرینات سرباز زده و از تیم قهر کرده است و حالا این شکست نوبرانه بهانه ای برای همه گیر شدن اعتراضات علیه فرکی بود.

معدود هواداران اصفهانی که با اتوبوس خود را به قم رسانده بودند، بعد از شکست سپاهان به شدت علیه فرکی موضع گیری کرده و شعار دادند. شعارهایی که حتی واکنش بازیکنان این تیم نظیر خلعتبری را برانگیخت. واکنش فرکی اما یک تعظیم کنایه دار به هواداران خشمگین بود اما این تازه اول ماجرا بود.

سرمربی سپاهان بعد از این بازی و با توجه به تعطیلات لیگ، با دلخوری اردوی زردها را ترک کرده و طی 48 گذشته به هیچ تماسی حتی از سوی مدیران و مسوولان باشگاه پاسخ نداده است. رفتاری عجیب که یک نوع اعتراض و حتی قهر خفیف محسوب می‌شود. اتفاقی که برخی‌ها آن را نشانه‌های جدایی می‌دانند. فرکی که در طول این سال‌ها نشان داده هرگز در فضای پرتنش و پر سوتفاهم باقی نمی‌ماند، از عدم حمایت قاطع مدیران باشگاه دلخور است و ترجیح می‌دهد که همین حالا و قبل از بالا گرفتن اختلافات با سپاهان قطع همکاری کند.

Faraki6

جدایی احتمالی سرمربی سپاهان در همین ابتدای لیگ، دوباره بازی دومینو برای انتخاب سرمربی در این باشگاه موفق اصفهانی را آغاز خواهد کرد. بازی که البته یک گزینه درجه یک و اصلی دارد؛ امیر قلعه نویی! مردی که با دو سال موفق در سپاهان همیشه سایه‌اش در حوالی نیمکت این تیم وجود داشته و در صورت جدایی فرکی، بی تردید گزینه نخست است.

اما داستان به همین جا ختم نمی‌شود. ماجرای این روزهای سپاهان پیچیده‌تر از آن است که تنها به نیمکت و تغییرات احتمالی به آن ختم شود. ظاهرا یک سونامی دیگر در راه است. توفانی که اگر آغاز شود، صندلی مدیریت باشگاه هم از آن بی نصیب نخواهد ماند. با وجود اینکه عمر حضور اصغر باقریان مدیرعامل جدید این باشگاه هنوز به تعداد انگشتان یک دست هم نرسیده و او در آستانه آغاز فصل بر روی صندلی مدیریت جلوس کرده، اما حاشیه‌های کبود ابتدای فصل سبب شده تا هیات مدیره باشگاه خیلی زود به فکر تغییر باشند. بی‌تدبیری عجیب در بحث لوسیانو پریرا و لئوناردو پادووانی دو بازیکن خارجی این تیم که منجر به کنار ماندن این دو ستاره زردها تا نیم فصل شد و البته عدم مدیریت ماجرای نویدکیا سبب شده تا باقریان خیلی زود از چشم اعضای هیات مدیره سپاهان بیفتد و آنها به دنبال یک گزینه دیگر باشند. گزینه امتحان پس داده‌ای که قبلا در سپاهان خود را ثابت کرده؛ علیرضا رحیمی! مدیرعامل فعلی راه آهن بعد از دو سال موفق در سپاهان به تهران آمد تا بلکه بتواند پرسپولیس را مدیریت کند اما حاشیه‌های ویرانگر پرسپولیس او را غرق کرد. رحیمی حالا روی صندلی مدیریت راه آهن می‌نشیند اما برای بازگشت به اصفهان چراغ سبز نشان داده.

NavidKia1

رحیمی اما برای بازگشت برنامه‌های مفصلی هم دارد که مهمترین آن‌ها تغییر سرمربی است. طی برنامه رحیمی، او قصد دارد یک مربی مطرح برزیلی را روی نیمکت سپاهان بنشاند و در کنار او به عنوان کمک اول از محرم نویدکیا استفاده کند. با این ترکیب علاوه بر حل شدن همیشگی ماجرای نویدکیا، او به نوعی یک نوع آینده‌نگری را مدنظر قرار داده؛ اینکه محرم بعد از یکی دو فصل تلمذ در کنار این مربی خارجی و شرکت در کلاس‌های مربیگری آنقدر آبدیده خواهد شد که خیلی زود به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شود.

منتظر باشید؛ فصل تغییرات در سپاهان نزدیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز