سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین:

ملی‌پوشان با برنامه‌ای مدون برای پارالمپیک آماده می‌شوند/ برای تک تک روزهای باقیمانده تا ریو برنامه داریم

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۹:۱۲
کد خبر: ۳۲۲۹۶۵
ملی‌پوشان با برنامه‌ای مدون برای پارالمپیک آماده می‌شوند/ برای تک تک روزهای باقیمانده تا ریو برنامه داریم
با پایان یافتن ششمین مرحله از تمرینات تیم ملی، احمد دلجوان، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفتگویی در خصوص شرایط ملی پوشان انجام داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، با پایان یافتن ششمین مرحله از تمرینات تیم ملی، احمد دلجوان، سرمربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین گفتگویی با روابط عمومی در خصوص شرایط ملی پوشان انجام داد.

وی ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری تمرینات گفت: وزنه برداران تیم ملی در شرایط مطلوبی هستند و در نیمه اول تمرینات رکوردهای آنها به نسبت دوره قبل مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت و اصل برنامه های مرحله ششم از هفته دوم آغاز شد.

دلجوان خاطر نشان کرد: تا زمان اعزام به پارالمپیک دو مرحله اوج در تمرینات برای ملی پوشان در نظر گرفته شده که یکی در بهمن ماه و دیگری شهریور ماه سال آینده خواهد بود و برای تک تک روزهای باقی مانده تا زمان اعزام به ریو برنامه ریزی شده است.

سرمربی تیم ملی افزود: در برنامه ریزی مدونی که انجام شده به صورت مرتب شرایط ملی پوشان طی اردوهای مختلف سنجیده و مقایسه می شود و برای ایامی که در اردو نیستند نیز برنامه هایی پیش بینی شده که به صورت انفرادی در شهرهای محل سکونت ملی پوشان انجام می شود.

وی در ادامه گفت: اگر شرایط به همین منوال باشد و مشکلی برای ملی پوشان از نظر شرایط جسمی و فیزیکی به وجود نیاید، می توان امیدوار بود که به نتایج دلخواه و مورد نظر کادر فنی در ریو برسیم. به عنوان مثال پیش از مسابقات قزاقستان یکی از ملی پوشان دچار بیماری شد و به همین خاطر شرایط و برنامه ای که برای او پیش بینی کرده بودیم تغییرات زیادی پیدا کرد.

دلجوان تصریح کرد: شرایط کلی تیم ایران مطلوب است و در مسابقات اخیر همیشه جز سه تیم برتر بودیم. اما رقیبان هم در حال آماده شدن هستند و نمایندگان کشورهای عراق، مصر، چین، انگلستان، نیجریه ، یونان، اردن، ویتنام و آذربایجان هر کدام در یک یا چند وزن، رقیب ما محسوب می شوند.

ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابت های پارالمپیک از 20 شهریور تا 2 مهر ماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین برپا بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز