طباطبایی: امیدها نمره قبولی گرفتند

بازی های غرب آسیا محک خوبی برای تیم امید است

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۱:۴۶:۳۵
کد خبر: ۳۲۳۰۲۸
بازی های غرب آسیا محک خوبی برای تیم امید است
هادی طباطبایی پس از تماشای دیدار دیروز استقلال- راه آهن، امروز راهی اصفهان می شود تا نظاره گر بازی ذوب آهن و نفت باشد.

هادی طباطبایی، مربی تیم امید ایران، عصر امروز برای بررسی عملکرد فنی بازیکنان دعوت شده از دو تیم ذوب آهن اصفهان و نفت تهران با حضور در ورزشگاه فولادشهر این دیدار را از نزدیک به تماشا خواهد نشست.

 طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع مسابقات غرب آسیا گفت: بازیکنان خوب و شایسته ای در اختیار داریم که در عین جوانی به دلیل حضور در ترکیب تیم های باشگاهی شان و تیم ملی بزرگسالان از تجربه بالایی نیز برخوردار هستند. در مجموع با توجه به اردوی هلند و برگزاری چند دیدار تدارکاتی در این کشور تیم امید از شرایط خوبی برخوردار است.

وی افزود: این مسابقات محک بسیار خوبی است تا بتوانیم شرایط تیم و بازیکنان را در یک تورنمنت رسمی بسنجیم و در فرصت باقیمانده تا بازی های انتخابی المپیک نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

طباطبایی که تماشاگر دیدار تیم های استقلال و راه آهن هم بود، در خصوص عملکرد ملی پوشان این دو تیم گفت: سه بازیکن تیم امید که در این دیدار به میدان رفتند، عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند  و جزو مهره های تاثیرگذار تیم های شان بودند.

وی افزود: روزبه چشمی در میانه میدان استقلال عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. اگرچه در تیم امید در پست متفاوتی به بازی گرفته می شود اما خوشحالیم که از آمادگی خوب و بالایی برخوردار است.

مربی تیم امید ادامه داد: برادران محمدی در ترکیب تیم راه آهن فوق العاده ظاهر شدند و در کارهای تیمی عملکرد خوب و چشمگیری داشتند. در مجموع بازیکنان تیم امید روز خوبی داشتند و نمره قبولی گرفتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز