مرخصی دایم برای تونی؛

صدای پای امیر می آید!

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۱:۰۸
کد خبر: ۳۲۳۰۳۵
صدای پای امیر می آید!
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از شکست مقابل پرسپولیس به مرخصی رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آنطور که از ظواهر امر برمی آید مرخصی تونی اولیویرا بی بازگشت است. مرد محبوب پرشورها که نتوانست سال گذشته طلسم قهرمان نشدن این تیم در لیگ برتر را بشکند و امسال هم نتایج ضعیفی با تراکتور گرفت، هفته هاست در لبه تیغ قرار دارد. از ابتدای فصل هم هیات مدیره باشگاه موافق ادامه حضور تونی در تراکتور نبود و حتی از امیر قلعه نویی هم لیست گرفته شد اما در نهایت تونی در لیگ شانزدهم روی نیمکت تراکتور نشست. کسب تنها یک برد برای تیم پرطرفدار تبریزی در 7 هفته لیگ برتر و شکست خانگی مقابل پرسپولیس قعرنشین اتفاق ساده ای نبود که تبریزی ها بتوانند به سادگی از کنار آن بگذرند. تراکتور که یکی از پرمهره ترین تیمهای لیگ است با باخت مقابل پرسپولیس در رده دهم جدول نشست تا نیمکت برای تونی بیش از پیش لرزان شود.

اولیویرا قبل از بازی با صبا از باشگاه اولتیماتوم گرفت که در صورت حذف از جام حذفی باید از تبریز برود. آن بازی را تراکتور برد اما دیدار حیثیتی با پرسپولیس، در حالی که با بازی بسیار ضعیف شاگردان تونی همراه بود نقطه پایانی برای اولیویرا است. تونی حالا به بهانه بیماری همسرش به پرتغال رفته و گفته بازگشتش به ایران بستگی به شرایط او دارد. به نظر می رسد با توجه به محبوبیت تونی در تبریز، مسئولان تراکتور نخواسته اند مستقیما او را اخراج کنند بلکه به بهانه مرخصی، او را به خانه فرستاده اند. در حالی که برخی از مسئولان تراکتور از مرخصی یک هفته ای تونی خبر داده اند اما بعید است بازگشتی در کار باشد.

حالا با رفتن تونی، صحبت از حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تراکتور است. قلعه نویی که در ابتدای فصل هم به باشگاه لیست داده بود، حالا از همیشه به این نیمکت ملتهب نزدیک تر است. تراکتوری ها که به لطف نظامی بودن تیمشان، بازیکنان خوبی را هم جذب کرده اند، خیلی امیدوارند با حضور قلعه نویی به روزهای اوجشان برگردند. شنیده می شود قلعه نویی مشتری دیگری هم دارد و سپاهانی ها در صورت برکناری فرکی به فکر بازگرداندن قلعه نویی به نصف جهان هستند. البته نشستن قلعه نویی روی نیمکت تراکتور محتمل تر از نیمکت سپاهان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز