صعود مقتدرانه تیم بانوان ایران با پیروزی برابر ماکائو

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۴:۳۴:۰۸
کد خبر: ۳۲۳۱۰۹
صعود مقتدرانه تیم بانوان ایران با پیروزی برابر ماکائو
تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران پس از کسب دو پیروزی در مرحله گروهی در بازی سرنوشت ساز گروه برای صعود مقابل تیم ماکائو به میدان رفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران پس از کسب دو پیروزی در مرحله گروهی در بازی سرنوشت ساز گروه برای صعود مقابل تیم ماکائو به میدان رفت. تیم ملی بانوان ایران با ارائه نمایشی در خور تحسین توانست تیم ماکائو را سه بر یک از پیش رو بردارد و به عنوان تیم اول از گروه صعود کند.

تیم پینگ پنگ بانوان ایران که در دو بازی نخست خود در گروه ششم رقابت ها برابر تیم های بنگلادش و ماکائو پیروز شده بود در جدالی حساس برای تعیین سرگروهی و صعود از این گروه به مصاف تیم ماکائو رفت.

در این بازی در دیدار نخست محجوبه عمرانی سه بر صفر مغلوب شد . در بازی دوم نیز شهسواری با کلاسی برتر و متمایز نسبت به حریفش در ست چهارم با برتری ۱۱ بر ۸ در مجموع سه بریک پیروز شد و توانست بازی دو تیم را یک بر یک برابر کند .

در بازی سوم مریم صامت برای ایران به میدان رفت، در این بازی مریم صامت فوق العاده ظاهر شد و با نمایشی در خور تحسین سه بر یک به پیروزی رسید تا سرنوشت تیم برنده در بازی چهارم مشخص شود.

در بازی چهارم کلید پیروزی نهایی بدست ندا شهسواری افتاد . بانوی المپیکی ایران پس از باخت در ست اول با نتیجه ۱۱ بر ۷ در ست های دوم و سوم با برتری ۱۳ بر ۱۱ و ۱۱ بر ۴ در مجموع دو بر یک پیش افتاد و در ست چهارم کار صعود ایران را با برد درخشان ۱۱ بر ۷ قطعی کرد.

به این ترتیب تیم ملی بانوان ایران با کسب سه پیروزی متوالی در کمتر از یازده ساعت راهی مرحله حذفی دور دوم شد. حریفان تیم ملی بانوان با قرعه کشی مشخص می شوند.

تیم ملی آقایان تا ساعتی دیگر برای سرگروهی به مصاف اندونزی می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز