سعید عزیزیان در گفتگو با برنا:

به حضور در مسابقات غرب آسیا نیاز داشتیم/ دروازه‌بانها آماده هستند

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۲۳:۰۳:۰۳
کد خبر: ۳۲۳۵۰۶
به حضور در مسابقات غرب آسیا نیاز داشتیم/ دروازه‌بانها آماده هستند
مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال امید گفت: تاثیرات اردوی هلند را در بازی های غرب آسیا خواهید دید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سعید عزیزیان مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال امید اعتقاد دارد این تیم دروازه بانان با انگیزه ای دارد که می توانند عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشند.

عزیزیان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت دروازه بانان تیم امید، اظهار داشت: در حال حاضر 3 دروازه بان در اردوی تیم امید حضور دارند. امیر عابدزاده، محمدرضا اخباری و محسن زاده دروازه بان های اصلی ما هستند که آمادگی بسیار بالایی دارند و هر کدام درون دروازه قرار بگیرند به بهترین شکل از دروازه تیم ملی حفاظت خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی در اردوی هلند گفت: اردوی هلند اردویی بسیار مفید برای تیم ملی بود که با کمک حبیب کاشانی برگزار شد. توانستیم در این اردو 3 بازی دوستانه برگزار کنیم که نتایج خوبی هم گرفتیم و برداشت خوبی از این اردو داشتیم. تاثیرات این اردو را در بازیهای غرب آسیا خواهید دید.

عزیزیان درخصوص حضور تیم ملی امید به جای بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا بیان کرد: فدراسیون تصمیم خیلی خوبی گرفت که تیم امید به جای بزرگسالان به غرب آسیا برود چون این تیم در حال آماده سازی برای حضور در مقدماتی المپیک است و به حضور در این مسابقات نیاز داشت. ما با تیمهای قدرتمندی مثل عربستان و بحرین همگروه هستیم و کارمان هم دشوار است اما امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم.

وی با اشاره به شانس تیم ملی امید برای حضور در المپیک گفت: مدیریت، کادر فنی و بازیکنان برای صعود به المپیک همه تلاش خود را به کار می گیرند. ما خیلی امیدواریم با تیم خوبی که در اختیار داریم به المپیک برویم و دل مردم را شاد کنیم.

عزیزیان درباره اینکه آیا وظایفش در تیم ملی با هادی طباطبایی تداخل دارد یا نه؟ بیان کرد: طباطبایی دستیار اول خاکپور است و من مربی دروازه بانان هستم. ما از هم مشورت می گیریم اما وظایفمان با هم تداخلی ندارد.

نظر شما