سلیمانی: امیدوارم این قهرمانی مسیر پیشرفت ما را باز کند

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۲۳:۱۱:۱۱
کد خبر: ۳۲۳۶۷۱
سلیمانی: امیدوارم این قهرمانی مسیر پیشرفت ما را باز کند
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: امیدوارم این قهرمانی مسیر پیشرفت ما را باز کند تا سال‌ های سال قهرمان بمانیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ضمن تبریک قهرمانی این تیم در آسیا به مردم ایران ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های آینده نیلوفر اردلان به تیم ملی بازگردد.

فروزان سلیمانی درباره قهرمانی این تیم در مسابقه‌های آسیایی گفت: قبل از صحبت درباره قهرمانی این موفقیت را به هموطنانم تبریک می‌گویم و از همه کسانی که در یک سال و نیم گذشته به ما کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم. امیدوارم این قهرمانی مسیر پیشرفت ما را باز کند تا سال‌های سال قهرمان بمانیم.

وی درباره مسابقه‌ها نیز گفت: سطح مسابقه‌ها بسیار بالا بود و تیم‌ها مخصوصا مالزی، تایلند و ژاپن که با آن‌ها بازی کردیم بسیار قدرتمند بودند. ما توانستیم با همدلی در بازی‌های سخت حریفان‌مان را شکست دهیم.

سلیمانی درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیمش نیز گفت: فدراسیون هر گونه حمایتی که می‌توانست از ما انجام داد. هرچند بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم اما در مجموع خیلی خوب از ما حمایت شد. همدلی و انگیزه بازیکنان و کادر فنی در کنار حمایت‌های فدراسیون این موفقیت را رقم زد.

سرمربی تیم ملی در مورد غیبت نیلوفر اردلان کاپیتان باتجربه این تیم نیز گفت: نیلوفر یکی از بازیکنان خوب ماست و اکنون که در شرایط آرمانی به سر می‌برد حیف است که به خاطر مسائل شخصی از تیم ملی دور باشد. امیدوارم مشکلاتش هرچه زودتر حل شود و به تیم ملی بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز