سرعتی ها به فرانسه، آلمان و بلژیک اعزام می شوند

غیاثی: به زودی خبرهای خوبی درباره حدادی می شنوید/ لیلا رجبی به بلاروس می رود

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۳:۴۶
کد خبر: ۳۲۳۸۱۳
غیاثی: به زودی خبرهای خوبی درباره حدادی می شنوید/ لیلا رجبی به بلاروس می رود
مدیر تیم های ملی گفت: برنامه ویژه ای برای المپیکی ها داریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تیمور غیاثی مدیر تیم های ملی می گوید به زودی خبرهای خوبی در خصوص احسان حدادی مخابره می شود.

غیاثی در این باره اظهار داشت: سیاست و اولویت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی در 10 مانده زمان باقیمانده تا المپیک، حمایت از ورزشکارانی است که شانس کسب مدال یا سهمیه المپیک ریو را دارا می باشند. در همین زمینه فدراسیون دوومیدانی نیز برنامه ریزی لازم را انجام داده تا در وهله نخست تعداد ورزشکاران حاضر در المپیک افزایش یابد و در گام بعدی شرایطی فراهم آید که احسان حدادی مجددا جزو مدال آوران المپیک 2016 باشد.

وی افزود: حدادی برنامه منظمی برای تمرینات زمستانی دارد تا در این فصل به بهترین شرایط جسمانی برسد و با آغاز فصل مسابقات موفق به کسب سهمیه المپیک 2016 شود.

مدیر تیم های ملی دوومیدانی ادامه داد: بزرگترین مشکل این ورزشکار نبود مربی است که این مشکل نیز در حال برطرف شدن است و به زودی مربی حدادی معرفی خواهد شد. خوشبختانه وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و طباطبایی سرپرست فدراسیون دوومیدانی نگاه حمایتی به حدادی دارند تا جایی که ظرف همین چند روز آینده خبرهای خوبی در خصوص احسان حدادی مخابره خواهد شد.

غیاثی در ادامه به آخرین وضعیت رضا قاسمی، حسن تفتیان و لیلا رجبی اشاره کرد و گفت: این ورزشکاران نیز برنامه خود را به فدراسیون دوومیدانی ارایه کرده اند. بر اساس برنامه های ارایه شده قطعا دوندگان سرعتی در کمپ های تمرینی اروپایی از جمله کمپ کشور بلژیک، فرانسه و آلمان حضور خواهند یافت. از سوی دیگر لیلا رجبی نیز به بلاروس اعزام می شود تا تمرینات خود را در این کشور اروپایی دنبال کند.

مدیر تیم های ملی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برای ورزشکارانی هم که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، برنامه ویژه دارد. تعداد این ورزشکاران 6 تا 7 نفر است. ما حداکثر امکانات را برای آنها در نظر می گیریم تا انشاالله تعداد ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک می شوند، بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز