گزارش سایت فدراسیون جهانی بسکتبال؛

فیلیپین به روند شکست ناپذیری ایران خاتمه داد

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۶:۱۹
کد خبر: ۳۲۳۸۱۵
فیلیپین به روند شکست ناپذیری ایران خاتمه داد
فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به دیدار دو تیم ایران و فیلیپین اشاره کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به دیدار دو تیم ایران و فیلیپین پرداخته است.

فدراسیون جهانی بسکتبال در گزارشی به دیدار دو تیم ایران و فیلیپین اشاره کرد و به عملکرد خوب فیلیپینی‌ها در نبرد برابر ایرانی‌ها پرداخت.

در این گزارش آمده است:

فیلیپین با عملکرد خوب آندره بلیچ و جیسون کاسترو، توانست به روند شکست ناپذیری‌های ایران پایان دهد و 87 بر 73 برابر این تیم به پیروزی برسد. این برای نخستین بار است که فیلیپین توانسته در ر‌قا‌بتهای قهرمانی آسیا برابر ایران به پیروزی برسد و آنها با عملکردی خوب در این راه موفق شدند. در کنار عملکرد خوب تیم فیلیپین که با درخشش بلیچ و کاسترو همراه بود، ایران امروز نشانی از عملکرد خوبش در دفاع و حمله نداشت. در مسابقه‌ای که حامد حدادی خوب کار نکرد، بلیچ با 18 امتیاز، هفت ریباند، چهار توپ ربایی و دو بلاک شات تاثیرگذارترین بازیکن میدان بود. باید اشاره کرد به دو بازیکن دیگر فیلیپین که تاثیر بسیار زیادی در برد این تیم برابر ایران داشتند. ترانسی رومئو و کالوین آبووا که با هم 28 امتیاز برای فیلیپین کسب کردند.

ایران کارش را برابر فیلیپین خوب آغاز کرد و در کوارتر نخست عملکرد مناسبی داشت. نیمه اول نیز به سود این تیم تمام شد، اما ایران در نیمه دوم از هم پاشید و موج حملات فیلیپین بازی را به سود این تیم برگرداند. صمد نیکخواه بهرامی بهترین بازیکن ایران در این مسابقه بود. 21 امتیاز کسب کرد و مهدی کامرانی و سجاد مشایخی نیز هر کدام یازده امتیاز به دست آوردند و حامد حدادی نیز قبل از این که در کوارتر چهارم خطاهایش پر شود و بر روی نیمکت بنشیند 10 امتیاز و هفت ریباند را به نام خودش ثبت کرد.

در دقیقه 8:32 کوارتر سوم ایران با پرتاب سه امتیازی صمد نیکخواه بهرامی اختلافش را به 10 رساند، اما این اوج اختلاف امتیازی همراه شد با شروع طوفانی فیلیپین. سرمربی تیم ملی فیلیپین خیلی خوب بازیکنانش را کنترل کرد و با کاهش دادن فاصله‌ امتیازی بالاخره از ایران پیش افتاد و تا انتها نیز این برتری را حفظ کرد.

پیش از این مسابقه اکثر بسکتبال دوستان پیش‌بینی می‌کرد‌ند که مهدی کامرانی برای این مسابقه انگیزه زیادی دارد تا بتواند خودش را به عنوان بهترین پست یک آسیا معرفی کند، اما این جیسون کاسترو بود که به جای او خودش را در زمین به خوبی نشان داد. 26 امتیاز، سه پاس منجر به گل، سه توپ ربایی و دو ریباند او را در سطح بالای یک بازیکن نشان داد و در این مسابقه به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی فیلیپین معرفی کرد.

بعد از این که فیلیپین تورنمنت را مقابل فلسطین آغاز کرد برای خیلی‌ها این سوال پیش آمد که وضعیت فیلیپین چطور خواهد بود، اما حالا این تیم با پیروزی برابر تیم ایران در صدر گروه E قرار گرفته و می‌تواند به عنوان صدرنشین در مرحله حذفی به میدان برود. با این حال فیلیپین برای این که صدرنشینی‌اش را قطعی کند فردا باید برابر تیم هند به پیروزی برسد. ایران نیز که حالا یک شکست در کارنامه‌اش دارد باید فردا برای پیروزی برابر فلسطین به میدان برود. اگر ایران برابر فلسطین مغلوب شود احتمال دارد به عنوان تیم سوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز