حمید بنی تمیم در گفتگو با برنا:

بنا بدون وعده و قول آمد/ قانون با ایراد بهتر از بی‌قانونی است

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۰:۱۰
کد خبر: ۳۲۳۹۴۵
بنا بدون وعده و قول آمد/ قانون با ایراد بهتر از بی‌قانونی است
دبیر فدراسیون کشتی گفت: محمد بنا وعده‌ای درباره المپیک نداده و فدراسیون هم درخواستی نداشته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نتایج ناامید کننده کشتی فرنگی در مسابقات جهانی لاس وگاس باعث شد فدراسیون کشتی تصمیم بگیرد محمد بنا را برگرداند. در نهایت مذاکرات منجر به بازگشت بنا شد و آقای خاص دوباره بر مسند کشتی فرنگی نشست.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه امیدوار است بازگشت محمد بنا منجر به رخ دادن اتفاقات خوبی در کشتی فرنگی شود، اظهار داشت: اتفاقات در مسابقت جهانی لاس وگاس به گونه ای رقم خورد که مطالبات به حق مردم برآورده نشد. همین باعث شد شورای فنی تصمیم بگیرد از بنا برای حضور در کشتی فرنگی دعوت کند. بنا هم در کمتر از 24 ساعت برای بازگشت اعلام آمادگی کرد و درخواست ها و برنامه هایش را ارایه داد. در نهایت هم جلسه ای بین خادم و بنا برگزار شد و طرفین به توافق رسیدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علاقه برخی از ورزشکاران برای بازگشت بنا روی تصمیم فدراسیون تاثیر داشت، بیان کرد: برخی از ورزشکاران دوست داشتند بنا به تیم ملی برگردد. اکثر مردم هم دوست داشتند بنا برگردد. البته نتایج کسب شده در لاس وگاس هم روی تصمیم فدراسیون تاثیر زیادی داشت و در نهایت شورای فنی به این جمع بندی رسید که بنا به تیم ملی برگردد.

بنی تمیم درباره اینکه آیا بنا برای حضور موفق در المپیک وعده ای داده است یا نه؟ گفت: در اینکه تیم ملی کشتی فرنگی ما یکی از 3 تیم برتر دنیا است شکی وجود ندارد. بنا می تواند با مدیریتش نتایج خوبی را در کشتی فرنگی رقم بزند اما او وعده ای درباره المپیک نداده و فدراسیون هم درخواستی نداشته است.

دبیر فدراسیون کشتی درخصوص مخالفت یا موافقت بنا با مسابقات انتخابی، اظهار داشت: بنا مخالفتی با انتخابی تیم ملی نداشته اما اعتقاد دارد زودتر باید برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی تعیین تکلیف شود. در فدراسیون چارچوب هایی وجود دارد که رعایت آنها به سود آینده کشتی است. منکر وجود برخی ایرادات در نظا نامه ها و قانون های فدراسیون نیستیم اما قانون با ایراد بهتر از بی قانونی است.

وی با تکذیب این موضوع که بنا خواسته شورای فنی دخالتی در کارش نداشته باشد، گفت: بنا هرگز چنین بحثی را مطرح نکرده است. هدف فدراسیون این است که هم کادر فنی با آسودگی خاطر کارش را انجام دهد و هم قوانین رعایت شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز