سجادی خبر داد:

از تیم ملی فوتسال بانوان در حضور رئیس جمهوری تقدیر خواهد شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۹:۱۱
کد خبر: ۳۲۴۸۱۰
از تیم ملی فوتسال بانوان در حضور رئیس جمهوری تقدیر خواهد شد
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بانوان در رشته هایی که در محیط سرپوشیده برگزار می‌شود، بهتر می توانند کار کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی در ارتباط با تقدیر از فوتسالیست های بانوان اظهار داشت: برنامه کلی این است که سال که تمام شود، در سال بعد از رشته هایی که برای کشورمان افتخارآفرینی کردند قدردانی شود و تقدیر از تیم ملی فوتسال بانوان در سال آینده مد نظر بود. این هدایا جزء آن تقدیرها محسوب نمی شود. هدایای آن جداگانه خواهد بود و آن مراسم در حضور شخص محترم ریاست جمهوری انجام خواهد شد. این افتخار آفرینی با پوشش اسلامی دختران که کار بسیار فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی باعث قهرمانی به حساب می آید.

وی درباره نحوه حمایت از بانوان در میادین مختلف به خبرنگار برنا گفت: فدراسیون برنامه ریزی هایی کرده است که در این رابطه نیز کارهایی انجام دهد و همچنین درباره فوتبال بانوان که رقبای بسیار سختی دارند. البته بانوان در همه رشته ها خوب کار کرده اند و افتخار آفرینی کردند ولی در رشته هایی که در محیط سرپوشیده برگزار می شود، بهتر می توانند کار کنند و افتخار آفرینی داشته باشند. این افتخار آفرینی باعث شده که ورزش فوتسال در ایران توسعه پیدا کرده و علاقه مندان بیشتری جذب این رشته شوند و حمایت ها نیز بیشتر خواهد شد.

سجادی درباره حاشیه‌های به وجود آمده در فدراسیون اسکی و انتقاداتی که به فضای این رشته مطرح می‌شود، گفت: همه این مسائل را به دستور گودرزی بررسی کرده‌ایم و گزارش آن را داده‌ایم. به نظرم موضوع آنقدر که واقعیت دارد بزرگ نیست و در واقع بزرگ‌نمایی صورت می‌گیرد. اینکه هر اقدامی که فدراسیون انجام بدهد و مربی و ورزشکار بخواهند استعفا بدهند نمی‌پسندیم و این مسئله به نفع آن رشته نخواهد بود. ما سعی می‌کنیم در فضایی آرام مسائل را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: اگر به عنوان مربی و بازیکن معتقدیم که حرف درست را می‌زنیم پس نباید استعفا بدهیم بلکه باید به حضور در تیم ملی افتخار کنیم. اگر هم مشکلی وجود دارد باید از راهش حل و فصل شود.

معاون وزیر ورزش در مورد زمان برگزاری انتخابات چند فدراسیون که با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار داشت: نامزدهای ریاست فدراسیون‌ها ثبت‌نام کرده‌اند و استعلام‌ها نیز در حال انجام است. هر زمان، وقتش برسد انتخابات را به نوبت برگزار می‌کنیم.

سجادی در خصوص بحث استعفای غلامرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته گفت: اگر در این باره تصمیمی بگیریم آن را اعلام می‌کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چرا حکم ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی ابلاغ نمی‌شود، عنوان کرد: کیهانی روز گذشته برنامه‌ها و اعضای فدراسیون را به ما ارائه کرده و در حال بررسی آن هستیم ضمن اینکه روال ابلاغ ریاست فدراسیون‌ها بدین صورت است که باید استعلام اعضای هیئت رئیسه نیز مشخص شود تا همه ابلاغ‌ها را با هم بدهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز