آرامش نیاز ملوان است

دنیامالی: باید حداکثر سهمیه در قایقرانی را بگیریم/ می خواهیم حضور پر رنگ‌تری در المپیک ریو داشته باشیم

۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۶:۵۳
کد خبر: ۳۲۵۲۲۸
دنیامالی: باید حداکثر سهمیه در قایقرانی را بگیریم/ می خواهیم حضور پر رنگ‌تری در المپیک ریو داشته باشیم
مدیر توسعه قایقرانی آسیا گفت: تیم ملی قایقرانی مزد زحمات خود را گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا احمد دنیامالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی و مدیر توسعه قایقرانی آسیا درباره وضعیت این روزهای رشته قایقرانی و البته باشگاه ملوان صحبت کرد.

دنیامالی با اشاره به نتایج ملی پوشان قایقرانی در مسابقات آسیایی چین گفت: من امیدوارم که این روند رشد ادامه داشته باشد. فقط باید ورزشکاران و کادر فنی این توجه را داشته باشند که اردیبهشت ماه آینده که انتخابی المپیک برگزار می‌شود برای ما مهمتر است چون تمام تیم‌های آسیا با قدرت می‌آیند. امیدوارم این دفعه در بخش دو نفره سهمیه بگیریم چون در رویینگ تک نفره مردان و زنان سهمیه گرفته‌ایم ولی این بار از بین چهار سهمیه‌ای که به آسیا تعلق می‌گیرد باید حداکثر سهمیه را کسب کنیم.

مدیر توسعه رشد قایقرانی در آسیا ادامه داد: قایقرانی رشته‌ای است که استمرار حرکت در آن مهم است. از آنجا که ما کشور کم آبی هستیم و در سواحل هم نمی‌شود شود تمرین کرد نیاز به آب آرام داریم و باید با برنامه حرکت کنیم. در این شرایط فشارها روی فدراسیون است و باید استعدادیابی را تداوم بخشد و اگر بتوانیم در یک برنامه ۵ ساله دیگر هیاتهایی که دسترسی به آب شیرین دارند را تقویت کنیم کار بهتر می‌شود.

دنیامالی خاطرنشان کرد: در رشته‌های، دیگر فدراسیون کار مدیریتی انجام می‌دهد و خیلی وضع استعدادیابی و تربیت ورزشکاران مهم نیست اما قایقرانی متفاوت است و فشارها تنها روی دوش فدراسیون است و امیدوارم که نتایج زحمات را هم در مسابقات کسب سهمیه کانو در اندونزی که آبان ماه برگزار می‌شود با درخشش ورزشکاران ببینیم تا بتوانیم حضور پر رنگ‌تری در المپیک ریو داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان درباره وضعیت این تیم نیز گفت: من از هواداران ملوان بخاطر حمایت‌هایی که داشته‌اند تشکر می‌کنم چونکه ملوان تیمی است که در استان‌های شمالی و دیگر استان‌ها هواداران زیادی دارد که خیلی در این مدت حمایت کرده‌اند. با توجه به امتیازاتی که تا اینجای کار جمع کرده‌ایم جایگاه خوبی در جدول داریم. فصل گذشته در نیم فصل ۹ امتیاز داشتیم ولی حالا از ۷ بازی 11 امتیاز داریم.

وی تاکید کرد: تنها نیاز ما آرامش است و دنبال تامین منابع مالی هستیم. حضور حمید استیلی نیز مایع برکت باشگاه بوده است و امیدوارم که بعد از این تعطیلات بازی‌های زیباتری را از این تیم در مسابقات لیگ برتر شاهد باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز