دبیر فدراسیون اسکیت:

به اهداف خود در اردوی تیم ملی اسکیت سرعت دست یافتیم

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۹:۰۴
کد خبر: ۳۲۵۳۹۶
به اهداف خود در اردوی تیم ملی اسکیت سرعت دست یافتیم
دبیر فدراسیون اسکیت گفت: شرایط و نحوه برپایی این اردو به گونه ای بود که به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا نصیری گفت: در این مرحله از اردو که از چهارم مهرماه آغاز شده و تا شب گذشته ادامه داشت، 50 ورزشکار حضور داشتند که پس از تست های فنی و نظر مربیان، در نهایت 23 ورزشکار در اردو باقی ماندند و کادر فنی با این تعداد مراحل آماده سازی را ادامه داد.

وی افزود: بدنسازی و تمرین ورزشکاران با اسکیت از جمله مواردی بود که در اردوی اراک بر آن تاکید شد و ورزشکاران تحت نظر کادر فنی به خوبی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دبیر فدراسیون اسکیت از میزبانی خوب هیات اسکیت استان و کارخانه ماشین سازی اراک تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه با درایتی که در این مجموعه وجود دارد امکانات لازم برای ورزشکاران حاضر در این اردو فراهم شد و ورزشکاران نیز با جدیت مراحل تمرینی را سپری کردند.

نصیری با اشاره به برنامه تمرینی ورزشکاران گفت: با اتمام این اردو، ورزشکاران به آمادگی نسبی رسیده اند اما در اردوی پایانی که قرار است از 10 آذرماه و تا زمان اعزام به رقابت های جهانی ادامه یابد، این آمادگی به حداکثر خواهد رسید تا تیم ملی به شرایط مطلوب دست یابد.

گفتنی است تیم ملی اسکیت سرعت ایران در صورت رسیدن به حد نصاب های لازم به رقابت های جهانی اسکیت سرعت در تایوان اعزام خواهد شد. این مسابقات از 20 آذرماه آغاز و تا اول دی سال جاری ادامه می یابد.

اردوی تیم ملی اسکیت سرعت دختران ایران نیز از امروز در اراک آغاز می شود و تا 16 مهرماه ادامه خواد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز