شهریان: مشارکت روستائیان در توسعه ورزش همگانی ضروری است

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۱۸:۴۱:۱۴
کد خبر: ۳۲۵۷۶۰
شهریان: مشارکت روستائیان در توسعه ورزش همگانی ضروری است
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تایکد به این نکته که مشارکت روستائیان در توسعه ورزش همگانی ضروری است، گفت: برنامه ریزی برای زنان و دختران روستا، می تواند سلامت و نشاط این قشر را به دنبال داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رباب شهریان پس از حضور در جشنواره ورزشی _ روستایی «دا» که صبح امروز در روستای لزور شهرستان فیروزکوه برگزار شد، در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه توجه به ورزش همگانی و همگانی کردن ورزش در بین آحاد جامعه به خصوص زنان و دختران را در اولویت قرار داده است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران روستایی یکی از ارکان مهم تحقق این امر مهم هستند، افزود: معاونت امور ورزش بانوان به همراه فدراسیون ورزش روستایی اقدامات مشترکی در 31 استان کشور آغاز کرده که یکی از آن ها برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مادران و دختران با عنوان« دا» است.

شهریان در عین حال اضافه کرد: به همین منظور به همراه رئیس فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی به روستای" لزور" آمده ایم تا هم در این جشنواره شرکت کنیم و هم امکانات ورزشی این روستا را از نزدیک ببینیم.

او درادامه با اشاره به این نکته که زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، برنامه ریزی برای این بخش را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی برای زنان و دختران روستا، می تواند سلامت و نشاط این قشر را به دنبال داشته باشد.

شهریان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در این جشنواره نیز دنبال می شود، ایجاد سلامتی و شادابی در بین این قشر و توسعه ورزش های بومی و محلی است که امیدوارم بتوانیم در سراسر کشور شاهد برگزاری این جشنواره ها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز