حضور نوری و جباری در تمرین امیدها

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۲۰:۲۲
کد خبر: ۳۲۵۷۷۰
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید پیش از دیدار مقابل عربستان در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی لخویا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تمرین امروز تیم ملی امید به شرح زیر برگزار شد: 

ناهماهنگی مسولان برگزاری مسابقات باعث شد تا بعد از ورود اتوبوس تیم امید به مجموعه ورزشی لخویا، زمین تمرین امروز چندین بار تغییر کند.

محمد نوری و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر در محل تمرین تیم امید حضور پیدا کردند و قبل از شروع تمرین با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم امید دیدار کردند. جباری و نوری تا پایان تمرین، عملکرد شاگردان خاکپور را تماشا کردند.

همزمان تمرین تیم امید، دیدار تیم های فلسطین و یمن در ورزشگاه اصلی لخویا در حال برگزاری بود. محمد عسگری آنالیزور تیم امید برای تماشا و آنالیز بازی های امروز فلسطین و یمن و دیدار قطر و اردن در ورزشگاه لخویا حضور داشت.

در ابتدای تمرین محمد خاکپور سرمربی تیم امید در خصوص برنامه تمرین توضیحاتی داد و نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرد.

از ابتدای تمرین بازیکنان به دو گروه سبز و قرمز تقسیم شدند و با حرکات با توپ بدن های خودشان را گرم کردند.

بخش اصلی تمرین امروز به حفظ توپ، پرسینگ و حفظ سازمان دفاعی مربوط می شد که با جدیت برگزار شد. در طول این تمرین کادر فنی بارها نکات فنی را به بازیکنان دو تیم سبز و قرمز گوشزد کرد.

در فواصل مختلف تمرین، بازیکنان زیر نظر کن استید -مربی بدنساز تیم امید حرکات سرعتی و انفجاری را مرور کردند.

مرحله پایانی تمرین امروز به مرور ضربات ایستگاهی و ضربات کرنر بود که دو گروه مدافعان و مهاجمان بصورت مجزا و ترکیبی انجام دادند.

در پایان تمرین امروز محمد خاکپور سرمربی تیم امید بازیکنان را در میانه زمین‌جمع کرد و بعد از صحبت کوتاهی که انجام شد، تمرین با فریاد بلند«ایران» بازیکنان و کادر فنی خاتمه یافت.

لازم به ذکر است محمد نوری و مجتبی جباری که در تمرین امروز عصر تیم امید شرکت کرده بودند ضمن تبریک برد مقابل بحرین، برای تیم امید در ادامه رقابت های غرب آسیا آرزوی موفقیت کردند و بعد از تمرین اعضای تیم امید با حضور مجتبی جباری و محمد نوری عکسی را به یادگار انداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز