هفته هشتم لیگ انگلیس

جشنواره گل من سیتی در شب ناکامی چلسی

۱۳۹۴/۰۷/۱۱ - ۲۱:۵۲:۰۳
کد خبر: ۳۲۵۷۷۹
جشنواره گل من سیتی در شب ناکامی چلسی
تیم فوتبال منچسترسیتی موقتا به صدر جدول لیگ جزیره صعود کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم فوتبال منچسترسیتی شامگاه روز شنبه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف نیوکاسل رفت و با ارایه یک بازی کاملا هجومی روی درخشش مهاجم آرژانتینی خود این تیم را ۶ بر یک در هم کوبید.

ستاره این دیدار سرخیو آگوئرو بود که به تنهایی ۵ گل در دقایق ۴۲، ۴۶، ۵۰، ۶۰ و ۶۲ به ثمر رساند. دیگر گل من سیتی را کوین دی بروین (۵۳) وارد دروازه نیوکاسل کرد. در تیم نیوکاسل هم الکساندر میتروویچ در دقیقه ۱۸ گل نخست بازی را به ثمر رسانده بود.

منچسترسیتی که دو باخت متوالی را در کارنامه داشت و صدرنشینی را نیز از دست داده بود با بردی که کسب کرد ۱۸ امتیازی شد و موقتا جانشین منچستریونایتد در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر شد.

تیم فوتبال چلسی شنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان ساوتهمپتون بود که با ارایه یک بازی انتقاد آمیز برابر حریف سختکوش خود شکست سنگین ۳ بر یک را متحمل شد. این چهارمین شکست چلسی در فصل جاری به حساب می‌آید.

چلس که با بحرانی کم سابقه در هفته‌های ابتدایی فصل دست و پنجه نرم می‌کند و از ۷ بازی گذشته خود تنها ۸ امتیاز کسب کرده بود شروع نسبتا خوبی داشت و در دقیقه ۱۰ روی ضربه کاشته دیدنی ویلیان به گل رسید. بعد از این گل هم برای دقایقی شاگردان مورینیو حریف را تحت تاثیر قرار دادند تا گل دوم را هم به ثمر برسانند که اینگونه نشد.

از اوایل نیمه نخست بود که یاران ساوتهمپتون با پرس بازیکنان حریف در تمام نقاط زمین بازی را در دست گرفتند و با فرارهای مانه و گرازیانو پله عرصه را بر یاران چلسی تنگ کردند. در دقیقه ۴۴ بازی بود که ساوتهمپتون مزد حملات خود را گرفت و روی ضربه دیویس کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم هم بازی شجاعانه تیم ساوتهمپتون ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه ۶۰ توسط سادیو مان به گل دوم خود رسید. اشتباه جان تری که در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشت روی این گل کاملا محرز بود. ساوتهمپتون در دقیقه ۷۲ به گل سوم هم رسید. این بار پله در گوشه راست محوطه جریمه با شوتی دقیق به زاویه مخالف دروازه میزبان را گشود.

مورینیو پس از آن پدرو را هم به میدان فرستاد تا شاید روی فرارهای بازیکن پیشین بارسلونا بتواند نتیجه را تغییر دهد اما چلسی با وجود فشار فراوان موقعیت گلزنی آنچنانی ایجاد نکرد چهارمین باخت این تیم در ۸ مسابقه رقم خورد.

چلسی با این باخت همچنان در رده شانزدهم جدول باقی ماند. این تیم بحران زده حالا خطر قعرنشینی را هم بیش از پیش حس می کند.

نتایج دیدارهای برگزار شده روز شنبه به شرح زیر است:

* کریستال پالاس ۲ - وست برومویچ صفر 

* ساندرلند ۲ - وستهام ۲

* بورنموث یک - واتفورد یک

* استون ویلا صفر - استوک سیتی یک

* نوریچ یک - لستر سیتی ۲

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز