مرادی آزمایش دوپینگ داد

امیدواری مرادی به بازگشت/ سهراب یک قدم به دوئل جهانی نزدیک شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۰:۳۵:۵۴
کد خبر: ۳۲۵۹۴۶
امیدواری مرادی به بازگشت/ سهراب یک قدم به دوئل جهانی نزدیک شد
حضور سرزده افسران آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ (وادا) درکمپ آزادی و گرفتن آزمایش دوپینگ از وزنه برداران حاضر در اردو می تواند یک اتفاق خوش یمن برای تیم ملی و سهراب مرادی در مسیری پاک و سلامت باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا افسران آژانس بین المللی ضد دوپینگ (وادا) به صورت سرزده وارد محل تمرینی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان شدند و تک تک شاگردان حسین توکلی بدون کوچک‌ترین درنگی با ماموران وادا نهایت همکاری را انجام دادند.

مجید عسگری دردسته ۶۲ کیلوگرم، علی میری و رسول تقیان دردسته ۷۷ کیلوگرم، کیانوش رستمی دردسته ۸۵ کیلوگرم، علی هاشمی و سهراب مرادی در دسته ۹۴ کیلوگرم، سعید محمدپور و نواب نصیر شلال در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و در نهایت بهادر مولایی و بهداد سلیمی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم ۱۰ وزنه برداری بودند که بلافاصله پس از حضور افسران وادا برای آزمایش دوپینگ حاضر شدند و آزمایش دادند.

تنها غایب این نمونه گیری جابر بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم بود که او نیز در تهران حضور نداشت و چون روز پنجشنبه هفته گذشته مرخصی گرفته و به زادگاهش بازگشته بود نتوانست در این نمونه گیری حضور داشته باشد. مقرر گردید در صورتی که بهروزی جزو فهرست نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی باشد از او نیز قبل از اعزام به مسابقات آزمایش دوپینگ گرفته شود و بعد از آن مجوز حضور در رقابتهای جهانی برایش صادر شود.

حضور سرزده  افسران وادا اما یک اتفاق خوب و خوش یمن برای یکی از امیدهای اصلی کاروان وزنه برداری ایران یعنی سهراب مرادی بود. مرادی  به دلیل اینکه همزمان با محرومیتش به دلیل نامعلوم بازنشسته اعلام شده بود طبق قانون نمی توانست تا زمانی که آزمایش دوپینگ نداده در رقابتهای بین المللی شرکت کرده و وزنه بردار فعال اعلام شود،اما با دادن این آزمایش رسمی دوپینگ که توسط افسران وادا و ماموران فدراسیون جهانی وزنه برداری از او گرفته شد می تواند به آینده امیدوارتر باشد زیرا این آزمایش، وی را یک گام بلند به رقابتهای جهانی ۲۰۱۵ آمریکا نزدیک‌تر از قبل کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز