علیرضا رضایی در گفتگو با برنا:

بحث انتخابی به قوت خود باقی است/ بنا وعده‌ای درباره المپیک نداده است

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۳۲۵۹۴۸
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: اعضای شورای فنی از پیشکسوتان بزرگ کشتی هستند و همیشه هدفشان کمک به فدراسیون و کادرهای فنی تیم ملی بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی درباره اتفاقات پیرامون فدراسیون کشتی و سرمربیگری یک مربی دیگر به جای رسول خادم در تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

رضایی در گفتگو با خبرنگار برنا، درخصوص نحوه سرمربیگری رسول خادم در تیم ملی کشتی آزاد، اظهار داشت: قرار بر این شد که رسول خادم تا المپیک ریو سرمربی تیم ملی بماند. تا المپیک چند تورنمنت داریم که قرار است به تناوب اعضای کادر فنی هدایت تیم را بر عهده بگیرند. خادم به دلیل مشغله هایی که دارد، فقط در المپیک سرمربی می ماند و بعد از آن طبق تصمیم شورای فنی گزینه های مورد نظر برای سرمربیگری بررسی می شوند و در نهایت سرمربی تیم کشتی آزاد انتخاب می شود.

وی درباره بازگشت محمد بنا به کشتی فرنگی گفت: امیدوارم این بازگشت منشا اتفاقات خوبی برای کشتی فرنگی ایران باشد. از دیروز اردوها آغاز شده و کشتی گیران زیر نظر بنا کار خود را آغاز کرده اند. ضمن اینکه بحث انتخابی ها هم به قوت خود باقی است و چیزی در این باره تغییر نکرده است.

رضایی درخصوص اینکه آیا بنا با شورای فنی هماهنگ است یا نه؟ تاکید کرد: بله بنا کاملا با شورای فنی هماهنگی دارد و دستیارانش هم مورد تایید شورای فنی قرار گرفتند. اعضای شورای فنی از پیشکسوتان بزرگ کشتی هستند و همیشه هدفشان کمک به فدراسیون و کادرهای فنی تیم ملی بوده است.

سخنگوی فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا بنا وعده ای به فدراسیون برای المپیک داده؟ بیان کرد: بنا سرمربی حرفه ای است و نیازی به وعده و وعید ندارد. او وعده ای درباره المپیک به ما نداده اما همیشه کارنامه ای خوب داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز