تست انتخابی تیم ملی آب های آرام

نفرات برتر مشخص شدند

۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۸:۵۵
کد خبر: ۳۲۶۱۷۶
نفرات برتر مشخص شدند
تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام مردان با مشخص شدن نفرات برتر در دریاچه آزادی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا تست انتخابی تیم ملی آب‌های آرام با حضور بیش از 60 قایقران از 10 استان امروز (یکشنبه) در دریاچه آزادی برگزار شد. این تست در مواد کایاک تک‌نفره و کانوی تک نفره 1000 و 200 متر در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد. پس از برگزاری مسابقات در دور مقدماتی و فینال چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کایاک یک‌نفره هزار متر جوانان علیرضا فرمانده از گیلان، مسعود شاهپوری از تهران و پوریا شریفی از تهران در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در کانوی یک‌نفره هزار متر جوانان نبی رضایی از مازندران، دانیال آقابزرگی از همدان و یاسین قمری از همدان اول تا سوم شدند. در کایاک یک‌نفره هزار متر بزرگسالان بابک دربان از تهران، صادق زمانی از گیلان و اروند درویش از مازندران مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در کانوی یک‌نفره هزار متر بزرگسالان کیا اسکندانی از تهران، علی اجاقی از کرمانشاه و امید فاتحی از کردستان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک یک‌نفره 200 متر جوانان سپهر ساعتچی، مهران نوری و امیرحسین غریب هر سه از گیلان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در کانوی یک‌نفره 200 متر جوانان نبی رضایی از مازندران، یاسین قمری از همدان و دانیال آقابزرگی از همدان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در کایاک یک‌نفره 200 متر بزرگسالان علیرضا علیمحمدی از تهران، علیرضا جهان نما از تهران و هادی جعفری از کرمانشاه مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در کانوی یک‌نفره 200 متر بزرگسالان علی اجاقی از کرمانشاه، محمد نوری از تهران و علی الماسی از همدان اول تا سوم شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز