اعلام آرای کمیته انضباطی

محرومیت ۳ جلسه‌ای آبشک/ کارت زرد حسن‌زاده بخشیده نشد

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۱:۳۸:۵۶
کد خبر: ۳۲۶۴۰۶
محرومیت ۳ جلسه‌ای آبشک/ کارت زرد حسن‌زاده بخشیده نشد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و پارسه روز هفتم شهریورماه برگزار شد و از سوی صادق گلشنی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک تخلفاتی رخ داد که وی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت جریمه نقدی 10 میلیون ریال محکوم شد. 

پیش از این کمیته انضباطی با ارسال نامه ای و به دلیل اشتباه تایپی، از جریمه نقدی 100 میلیون ریالی این بازیکن خبر داده بود که اکنون با ارسال نامه جدید و اصلاح آن، بازیکن فوق باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
 
کارت زرد مسعود حسن‌زاده بخشیده نشد
دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و فولاد گستر تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار شد و از سوی داور بازیک به دلیل خطایی که از سوی مسعود حسن زاده رخ داده بود، به وی کارت زرد نشان داد. پس از اعتراض باشگاه ذوب آهن و بررسی از سوی کمیته انضباطی و بررسی های لازم، کمیته انضباطی با درخواست باشگاه ذوب آهن مخالفت کرده و کارت زرد حسن زاده بخشیده نشد. چرا که دلایل و اعتراضات این باشگاه مورد موافقت و تایید قرار نگرفت.
 
جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم ملوان بندر انزلی
کمیته انضباطی به دلیل تخلف محمد آبشک و عدم رعایت ماده 72 آیین نامه انضباطی، وی را به سه جلسه از همراهی تیم خود و شرکت در مسابقات رسمی محروم کرد و این بازیکن باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز