وزیر ورزش و جوانان:

فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با برنامه به سمت توسعه حرکت می‌کند

۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۴:۱۷:۵۷
کد خبر: ۳۲۶۴۹۸
فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین با برنامه به سمت توسعه حرکت می‌کند
وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با جمعی از مسئولین ورزش جانبازان و معلولین، حرکت این مجموعه را حرکتی رو به جلو و همراه با برنامه دانست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با جمعی از مسئولین ورزش جانبازان و معلولین، حرکت این مجموعه را حرکتی رو به جلو و همراه با برنامه دانست.

این نشست صبح امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، افشارزاده، مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان، خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و جمعی از مسئولین ورزشی این فدراسیون اعم از رئیسان و نایب رئیسان انجمن های ورزشی و معاونت ها برگزار شد.

دکتر گودرزی در ابتدای این نشست خاطرنشان کرد: در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کارها به صورت روتین انجام می شود و شاهد این هستیم که این فدراسیون حرکتی با قوت و برنامه به سوی توسعه دارد.

وی افزود: خوشبختانه مسئولین و کارکنان در مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون می دانند که چه می کنند و چه برنامه ای برای آینده و توسعه دارند و این مساله به خاطر تفکر حاکم بر این دو مجموعه است که برآیند آن توفیقات و افتخاراتی است که همه شاهدش هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: در این میان آقای خسروی وفا نقش اساسی در این همگرایی دارد و باعث شده تا حرکت این مجموعه ها با روال منظم و بدون کمترین حاشیه انجام شود.

گودرزی تصریح کرد: تشکر ویژه ای از این دو مجموعه به جهت تلاش های خداپسندانه اش دارم که باعث شده بخش عظیمی از جامعه افراد دارای معلولیت از انزوا بیرون کشیده شوند و با روی آوردن به فعالیت های ورزشی شرایط زندگی آنها تغییر کند.

وی گفت: همان طور که در آمارها و ارقام های ارائه شده از سوی مسئولین ذکر شد، ظرفیت بسیار خوبی در ورزش بانوان نهفته است که اگر بیشتر از آن حمایت بشود، شاهد اتفاقات خوبی در آن خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی افزود: این مساله همیشه وجود داشته که با کمبود اعتبارات دولتی روبرو باشیم و این مساله امری طبیعی است. اما می توان این کمبودها را با استفاده از منابع دیگری نظیر، منابع مردمی و اسپانسرها جبران کرد و این مساله نیازمند برنامه ریزی و اقدام مناسب است.

دکتر گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می کنم درخواست های مطرح شده از سوی جامعه ورزش جانبازان و معلولین را جامه عمل بپوشانم و امیدوارم بتوانیم در این زمینه گامی کوچک برداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز