صبح امروز انجام گرفت

عیادت مسئولین کمیته ملی المپیک از پورکاظمی

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۶۸۲۳
عیادت مسئولین کمیته ملی المپیک از پورکاظمی
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در منزل لطفعلی پور کاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی از وی عیادت بعمل آوردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیر کل، اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و حسن مسجدی مدیر امور فرهنگی و تدارکات کمیته با حضور در منزل دکتر پورکاظمی از وی عیادت کردند.

در این دیدار هاشمی ضمن قدردانی از تلاشهای پورکاظمی در عرصه ورزش کشور برای وی آرزوی بهروزی و شفای عاجل کرده و اظهارداشت: برخود وظیفه می دانیم در چنین شرایطی در کنار جامعه ورزش کشور اعم از مدیران، پیشکسوتان و قهرمانان عزیز بوده و از خداوند متعال برای این مدیر زحمتکش آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.

همچنین شهنازی دبیر کل کمیته نیز ضمن قدردانی از زحمات دکتر پورکاظمی ابراز امیدواری کرد وی هر چه زودتر در سایه توجهات خداوند متعال و دعای خیر مردم بهبود یافته و با سلامتی خود مایه خوشحالی و دلگرمی جامعه ورزش کشور گردد.

گفتنی است دکتر لطفعلی پورکاظمی رئیس سابق فدراسیون پزشکی ورزشی مدتی است در بستر بیماری بسر برده  وجامعه ورزش کشور از خداوند متعال برای وی آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز