مطرح کنندگان حواشی خیانت می‌کنند

پورعلی فرد: از ۲۰۱۶ میزبان جام الماس خلیج فارس خواهیم بود

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۳:۲۰
کد خبر: ۳۲۷۵۵۲
پورعلی فرد: از ۲۰۱۶ میزبان جام الماس خلیج فارس خواهیم بود
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: این میزبانی برای ایران اهمیت بسیار زیادی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران می‌گوید از سال ۲۰۱۶ مسابقات جام الماس خلیج فارس به عنوان یک رویداد معتبر در جهان به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

ناصر پورعلی فرد در نشست خبری مسابقات پرورش اندام جام الماس برگزار شد، اظهار داشت: میزبانی این رویداد برای ایران بسیار ارزشمند است. ما از ماه‌ها پیش پیشنهاد خود را برای میزبانی از این مسابقات به فدراسیون جهانی داده بودیم که خوشبختانه این پیشنهاد در ‌نهایت مورد موافقت این فدراسیون قرار گرفت.

او ادامه داد: از سال ۲۰۱۶ این رقابتها با نام «الماس خلیج فارس» در ایران برگزار خواهد شد و می‌خواهیم به بهترین شکل میزبانی ایران رقابت‌ها را بر عهده بگیریم. این رقابت‌ها در تقویم فدراسیون جهان به ثبت رسیده و این میزبانی برای ایران اهمیت بسیار زیادی دارد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با بیان اینکه در میزبانی رقابتهای بین المللی از دیگر نهاد‌ها انتظار حمایت داریم، گفت: در میزبانی رقابتهای بین‌المللی از نهادهایی چون وزارت ورزش انتظار حمایت داریم. تمامی امکاناتی که بواسطه آن این رقابت‌ها را میزبانی می‌کنیم نیز متعلق به جمهوری اسلامی است و امیدواریم در دوره‌های آتی بتوانیم میزبانی بهتری را داشته باشیم.

پورعلی فرد افزود: البته در این رقابت‌ها سلامتی ورزشکاران برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر اگر مشکلی وجود داشته باشد تیم پزشکی مستقر در این رقابت‌ها حتما برای کمک به سلامت ورزشکاران اقدام خواهد کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد نحوه برگزاری این رقابت‌ها در دوره‌های آتی گفت: ما چندین ماه با رییس فدراسیون جهانی در تعامل بودیم که در ‌نهایت قرار شد اولین دوره مسابقات جام الماس کشورهای اسلامی در ایران برگزار شود. البته این رقابت‌ها با نام الماس خیلج فارس در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده و میزبان آن ایران خواهد بود و تلاش می‌کنیم آن را در شهرهای مختلف ایران برگزار کنیم.

پورعلی فرد در مورد حاشیه‌های بوجود آمده در مورد این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: مطرح کردن این حاشیه‌ها خیانت به کشور است، ما سالهاست که محصولات ویدر را در ایران استفاده می‌کنیم و حتی اگر یک درصد این حاشیه‌ها صحت داشته باشد، افتخارمان این است که جام الماس خلیج فارس را جایگزین این نام در فدراسیون جهانی کرده‌ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز