۴ مدال ایران در روز نخست تکواندوی ارتش‌های جهان؛

مردانی هم طلایی شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۱:۲۳
کد خبر: ۳۲۷۵۵۴
مردانی هم طلایی شد
سجاد مردانی با شکست رقیبی از آلمان به مدال طلای رقابتهای تکواندوی ارتش‌های جهان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ادامه نخستین روز از رقابتهای تکواندوی بازیهای ارتش های جهان، سجاد مردانی با شکست رقیبی از آلمان قهرمان شد و به دومین مدال طلای کاروان ایران دست یافت.

نماینده وزن 87+ کیلوگرم که در ابتدا قرعه استراحت داشت در دور دوم یوری چنکو از روسیه را شش بر چهار شکست داد و با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت و برای رسیدن به فینال سنگین وزنها، با هون مون از کره جنوبی رقابت کرد و در این دیدار نیز شش بر چهار پیروز شد.

او در فینال برابر والکر وودزیچ قرار گرفت. تکواندوکار ژرمن ها که در رنکینگ المپیکی وزن چهارم یک پله بالاتر از مردانی قرار دارد، در این رقابت به دنبال افزایش اختلاف امتیازش با نماینده ایران بود اما در پایان این مبارزه حساس مقابل مردانی 10 اخطاره شد و در نهایت هوگوپوش سنگین وزن ایران توانست مدال طلای وزن 87+ کیلوگرم را به دست آورد.

تیم ایران در روز نخست این رقابتها در بخش مردان به دو مدال طلا توسط سجاد مردانی و ابوالفضل یعقوبی رسید. همچنین مهدی اسحاقی و ناهید کیانی به مدال نقره دست یافتند.

در دومین روز این مسابقات تکواندوکاران اوزان 68- و 80- کیلوگرم مردان و 57-، 67- و 73- کیلوگرم زنان مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد که بهنام اسبقی، سعید رجبی، هانیه اخلاقی و فاطمه روحانی نمایندگان ایران هستند.

این دوره از مسابقات که دارای گرید 2 المپیکی (G2) است، با حضور 229 تکواندوکار از 43 کشور به مدت 3 روز به میزبانی شهر مونگ یونگ کره جنوبی برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز