می‌دانستیم بازی سختی در مسقط خواهیم داشت

کی‌روش: یک امتیاز برای هر دو تیم عادلانه بود

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۱:۱۹
کد خبر: ۳۲۷۵۹۰
کی‌روش: یک امتیاز برای هر دو تیم عادلانه بود
سرمربی تیم ایران گفت: می‌دانستیم بازی سختی در مسقط خواهیم داشت و همین اتفاق هم رخ داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از بازی مقابل عمان اظهار داشت: تساوی برای ما نتیجه خوبی بود اما باید بگوییم که تیم بهتر میدان عمان بود. امروز به دو دلیل بازی خوبی را شاهد بودیم. اول اینکه عمان تیم خوبی بود و دوم اینکه ایران 90 دقیقه جنگید. می‌دانستیم بازی سختی در مسقط خواهیم داشت و همین اتفاق هم رخ داد. در مجموع باید بگویم که یک امتیاز برای هر دو تیم عادلانه بود.

وی  درباره اینکه آیا دلیل عملکرد ضعیف ایران، درگذشت هادی نوروزی بود گفت: من فکر می‌کنم به دو دلیل ما امشب خوب نبودیم. دلیل اول این بود که عمان برتر از ما بازی کرد. سریع‌تر و قدرتمندتر عمل کرد و دلیل دوم این که هر قدر ما تلاش کردیم خودمان را با شرایط آب و هوایی تطبیق دهیم نشد. ما اردوی لازم برای این کار را هم برگزار کردیم ولی بازیکنان ایرانی در چنین شرایطی خیلی سخت با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا می‌کنند و این مسئله هم برای ما مشکل‌ساز شد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که ایران برابر عمان پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد، گفت: بله، همین طور است. انتظاراتی که از بازیکنان در درون زمین داشتیم برآورده نشد و عمان توانست بهتر بازی کند. البته شرایط آب و هوایی کار را برای ما دشوار کرده بود اما آن چه بازیکنان نشان دادند این بود که توانایی ذهنی لازم را دارند که در صورت ضعف فیزیکی بتوانند در خانه عمان یک امتیاز از این تیم بگیرند.

کی روش افزود: 4 بازی دیگر باقی مانده که سه تای آن در تهران است. ما مقابل هواداران‌مان با حریفان روبه‌رو می‌شویم و این کار را برای آنها بسیار سخت می‌کند. ما می‌توانیم در بازی‌های باقی مانده نتایج لازم را بگیریم.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه چرا طلسم 14 ساله عمان شکسته نشد گفت: نتیجه بازی مثل یک سکه بود یک روی آن این بود که 14 سال نتوانستیم نتیجه بگیریم اما مساوی امروز را می توان با آن روی سکه نگاه کرد و آن این بود که توانستیم در مسیر صعود یک امتیاز بگیریم و حالا در تهران میزبان آنها هستیم که مطمئنا کار دشواری در تهران دارند.

کی‌روش درباره  اینکه در حال حاضر بازیکنان تیم ملی از استقلال، سپاهان و پرسپولیس انتخاب می شوند اظهار داشت: ما مثل آرژانتین و برزیل هستیم که وقتی بازیکنانی چون مسی و رونالدو پیدا می‌کنیم دیگر بازیکن خود را تغییر نمی‌دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز