تمرین سرخپوشان در هوای متغیر پائیزی برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۲۲:۲۶:۲۶
کد خبر: ۳۲۷۶۱۹
تمرین سرخپوشان در هوای متغیر پائیزی برگزار شد
تمرین نوبت بعدازظهر روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 زیر نظر کادر فنی و در هوای متغیر پائیزی ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان تمرین نوبت دوم خود را پس از صحبت‌های کوتاه برانکو ایوانکوویچ در هوایی مطبوع با گرم کردن و کار با توپ آغاز کردند.

مصطفی قنبرپور، رضا خالقی‌فر و مهرداد کفشگری با هماهنگی کادر فنی و بدلیل حضور در مراسم شب هفت کاپیتان فقید پرسپولیس به نمایندگی از سوی تیم، غایبان تمرین امروز بودند.

دروازه‌بانان پرسپولیس بعد از گرم کردن، زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرینات ویژه و اختصاصی پرداختند.

در ادامه، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه که شامل بازیکنان امید بودند زیر نظر آندره و مارکو به فوتبال با دروازه کوچک روی آوردند. گروه دیگر زیر نظر برانکو و باقری با عبور از موانع و دوهای سرعتی تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتند و پس از آن، جای دو گروه عوض ‌شد و تمرینات ادامه یافت.

تمرین امروز در حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار شد.

تابلوهای تبلیغاتی همراه اول اسپانسر پرسپولیس امروز در ورزشگاه نصب و خودنمایی می‌کرد. در این تابلوها از هواداران دعوت شده بود تا عدد 6 را به سامانه 3090 ارسال نمایند.

 بابک حاتمی و کریم باقری دقایقی به اتفاق دور زمین دویدند. طبق نظر پزشک تیم، بابک روز شنبه تست می‌شود و پس از آن مشخص خواهد شد که از چه زمانی می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

بخش بعدی تمرین امروز، مرحله ویژه‌ای بود که بازیکنان در قالب دو تیم مشکی و سفید در یک چهارم زمین با دو دروازه و دو گلر پس از ارسال از جناحین، به سمت دروازه شوتزنی و گلزنی می‌کردند. در این بخش برانکو به همراه دستیارانش تاکید خاصی روی دقت بازیکنان داشتند.

صدای نوحه و سینه‌زنی، بمناسبت شب هفت کاپیتان فقید پرسپولیس از کنار حجله‌های هادی نوروزی در ورزشگاه درفشی‌فر به گوش می‌رسید.

بازیکنان در گروه‌های پنج نفره خطی، زیر نظر برانکو و آندره در طول زمین به دویدن پرداختند.

مارکو و ایگور در دروازه جنوبی ورزشگاه در حال پنالتی زدن و کری خوانی برای یکدیگر بودند.

ملی‌پوشان و بن‌سون به جهت حضور در تیم ملی کشورشان از غایبان تمرین امروز بودند.

دویدن گروهی و عبور بازیکنان از کنار و بین یکدیگر، از برنامه‌های دیگر برانکو برای بازیکنان بود.

فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین دوم سرخپوشان در روز پنجشنبه بود که پس از آن بازیکنان بدن‌ها را سرد و محل تمرین را ترک کردند.

گفتنی است؛ طبق برنامه کادر فنی، تمرین روز جمعه سرخپوشان تعطیل و بازیکنان به استراحت خواهند پرداخت و برای ادامه تمرینات، از بعدازظهر شنبه استارت می‌زنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز