خسرو ابراهیم در گفتگو با برنا:

کواچ باید تیم را مدیریت کند/ فدراسیون تصمیم خوبی گرفت

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۳:۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۲۸۰۵۵
کواچ باید تیم را مدیریت کند/ فدراسیون تصمیم خوبی گرفت
کارشناس والیبال کشورمان گفت: شاید وقت آن رسیده که تغییراتی در نسل والبیال ایجاد کنیم و به بازیکنان جوان میدان بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فدراسیون والیبال تصمیم گرفته کادر فنی تیم ملی را تقویت کند و حمایتش را از اسلوبودان کواچ ادامه دهد.

خسرو ابراهیم، بازیکن قدیمی والیبال کشورمان درباره تصمیم جدید فدراسیون درخصوص تقویت کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: فدراسیون تصمیم خوبی گرفته که به حمایت از سرمربی خود پرداخته و پشت او ایستاده است. این تصمیم هم می تواند برای تیم ملی مفید باشد و هم ممکن است تاثیری نداشته باشد. امکان دارد با تقویت کادر فنی مشکلات حل شود اما در بخش های دیگر هم مسایلی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: نباید همه ناکامی ها به کادر فنی نسبت داده شود. در نهایت این تیم است که درون زمین بازی می کند نه دستیاران کواچ. ما سالهاست با همین بازیکنان بازی می کنیم و باید قبول کنیم آنها سنشان بالا رفته و دیگر انگیزه لازم را هم ندارند. این بازیکنان سالهاست در اردو به سر می برند و خسته و فرسوده شده اند. شاید وقت آن رسیده که تغییراتی در نسل والبیالمان ایجاد کنیم و به بازیکنان جوان میدان بدهیم.

ابراهیم افزود: شاید تغییر دستیاران کواچ به ما کمک کند اما خود او هم باید روشش را عوض کند. کواچ باید نظم و انضباط را بیشتر در تیمش پیاده و بازیکنان را مدیریت کند. ما در مسابقات جهانی ژاپن خیلی هم بد نبودیم و اگر تیمها را دست کم نمی گرفتیم نتایج مان بهتر می شد. در واقع مشکلی که والیبال ایران با آن دست به گریبان شده فقط مشکلات کواچ نیست و باید بپذیریم مشکلات دیگری هم داریم. کواچ و دستیاران جدیدش باید بازیکنان را بیشتر کنترل کنند چون در نهایت آنها هستند که در زمین بازی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز