مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی برگزار شد

کیهانی: اولویتم موفقیت در بازی‌های المپیک است

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۴:۵۲:۵۱
کد خبر: ۳۲۸۱۴۷
کیهانی: اولویتم موفقیت در بازی‌های المپیک است
مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی با حضور مسئول دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید کیهانی رئیس جدید فدراسیون در این مراسم اظهار داشت: هرکسی که بخواهد به دوومیدانی خدمت کند دست او را به گرمی می‌فشارم و رسانه‌ها نیز در اولویت کاری من هستند.

وی درباره اولویت برنامه کاری خود به خبرنگار برنا گفت: اولویت کاری پیش روی من بازی‌های المپیک که باید با برنامه ریزی نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کنیم.

گواری در این جلسه عنوان کرد: از زحمات طباطبایی در این دوره تشکر می‌کنیم و او در مدتی که حضور داشت برنامه های خود را به خوبی پیش برد و موفق بود. دوره 5 ماهه طباطبایی خیلی زود گذشت و 4 سال کیهانی نیز خواهد گذشت و مهم این است که از فرصتی که در اختیار داریم به بهترین نحو استفاده کنیم.

سید حسن طباطبایی، سپرست فدراسیون هم با تشکر از جامعه دوومیدانی خاطرنشان کرد: در این مدت که حضور داشتم، هر آنچه که در توانم بود برای بهبود این رشته را گذاشتم. پتانسیل زیادی در رشته دوومیدانی داریم و امیدوارم کیهانی از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

کیهانی روز 15 شهریور در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی به عنوان رئیس برای 4 سال آینده انتخاب شد و پس از گذشت یک ماه حکم وی از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز