برای موفقیت باید کار اقتصادی انجام داد

کیهانی: وزارت ورزش و جوانان نقشی در تغییرات فدراسیون دوومیدانی نداشته است/ در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۸۱۵۳
کیهانی: وزارت ورزش و جوانان نقشی در تغییرات فدراسیون دوومیدانی نداشته است/ در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم
رئیس فدراسیون دوومیدانی از ایجاد تغییرات در این فدراسیون خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید کیهانی پس از مراسم معارفه امروز در جمع خبرنگاران درباره اعضای هیئت رئیسه و سایر مسئولان فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: ما تغییرات زیادی در فدراسیون ایجاد خواهیم کرد که البته وزارت ورزش هیچ نقشی در آنها نداشته‌ است و من شخصاً با مشورت با بزرگان دوومیدانی این تصمیمات را گرفته‌ام.

وی افزود: نمی‌توانم اعضای فدراسیون را الان معرفی کنم چون وزارت ورزش هنوز نظرش را درباره هیئت رئیسه اعلام نکرده است. باید به این نکته نیز اشاره کنم که وزارت ورزش هیچ گزینه‌ای را به من برای حضور در فدراسیون معرفی نکرده و هیچ پافشاری نیز نداشته است. همچنین نصرالله سجادی در این مدت کمک زیادی به من کرده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که آیا در تصمیمات فنی که پیش از حضور شما در فدراسیون گرفته شده تغییراتی ایجاد خواهید کرد یا خیر، گفت: من از همین لحظه به بعد مسئول هستم پیش از این در مسائل فنی هیچ دخل و تصرفی نداشتم. امیدوارم بهترین تصمیمات گرفته شده باشد که ما نیز آنها را ادامه بدهیم.

کیهانی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم حرکت رو به جلو داشته باشیم باید کار اقتصادی کنیم. ظرفیت اقتصادی در دوومیدانی با سایر رشته‌ها متفاوت است اما امیدوارم بتوانیم استارت کار اقتصادی را بزنیم.

وی در پایان درباره آخرین وضعیت احسان حدادی و انتخاب مربی برای این ورزشکار خاطرنشان کرد: با جمع‌بندی که با اساتید داشتم و همچنین نظر حدادی را جویا شدم به این نتیجه رسیدیم که بهترین گزینه برای مربیگری این ورزشکار تا المپیک کیم بوخونسوف است، منتها بحث قرارداد باید با هماهنگی فدراسیون باشد. ما باید درباره قرارداد با مربیان خارجی تجدید نظر کنیم و البته قرارداد مربی حدادی را نیز با کمک کمیته ملی المپیک ببندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز