ایران ۲ - یمن ۱

امیدها فینالیست شدند

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۲۱:۴۴:۲۲
کد خبر: ۳۲۸۲۳۹
امیدها فینالیست شدند
تیم فوتبال امید ایران با گذشتن از سد تیم یمن به فینال مسابقات فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا صعود کرد تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف سوریه برود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا که در کشور قطر در حال برگزاری است، تیم امید ایران ساعت 20:30 در ورزشگاه لخویای شهر دوحه به مصاف تیم امید یمن رفت که این دیدار در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان خاکپور به پایان رسید تا تیم فوتبال امید ایران دیگر فینالیست مسابقات فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا باشد.
 
گل‌های تیم امید ایران را در این دیدار مهرداد محمدی و محمد دانشگر به ترتیب در دقایق 9 و 48 بازی به ثمر رساندند. تک گل تیم یمن را نیز در این دیدار عبدالله محمد در دقیقه52 بازی به ثمر رساند. در دقیقه 87 بازی داور در حالی که توپ به دست محمد دانشگر، مدافع تیم ایران برخورد نکرده بود به اشتباه اعلام خطای هند پنالتی کرد و به وی کارت زرد داد که این موضوع اعتراض بازیکنان ایران را به تصمیم داور به همراه داشت. بازیکن یمنی نتوانست این پنالتی را گل کند و دیرک افقی دروازه به کمک محمد رضا اخباری آمد.
 
پیش از این دیدار امید‌های سوریه موفق شده بودند با شکست 2 بر صفر قطری‌ها به فینال این رقابت‌ها صعود کنند. بدین ترتیب دیدارهای رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه به ترتیب بین تیم‌های قطر و یمن و همچنین ایران و سوریه برگزار خواهند شد. از نکات جالب توجه این دیدار حضور مجتبی جباری به همراه فرزندش برای دیدن بازی در ورزشگاه لخویای دوحه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز