فرشاد پیوس در گفتگو با برنا:

پسر نوروزی می تواند فوروارد خوبی شود/ پرسپولیس با اصلاح ساختار دفاعی می تواند جام بگیرد

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۶:۴۷
کد خبر: ۳۲۸۳۵۸
پسر نوروزی می تواند فوروارد خوبی شود/ پرسپولیس با اصلاح ساختار دفاعی می تواند جام بگیرد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هانی شاگرد مدرسه فوتبال من است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد مرحوم هادی نوروزی را با هانی پسر کاپیتان فقید این تیم تمدید کند. این در حالی است که گفته می شود هانی نوروزی مدت هاست در مدرسه فوتبال پیوس زیر نظر فرشاد آقای گل تمرین می کند. در همین راستا خواندن تازه ترین حرف های فرشاد پیوس ستاره سال های نه چندان دور پرسپولیس خالی از لطف نیست؛

 

*اوضاع و احوال چطور است؟

چندان حال و حوصله ای ندارم. اتفاقات ناخوشایندی طی روز های اخیر افتاده که بدترین آن در گذشت زنده یاد هادی نوروزی بود. به همین دلیل چند روزی به شمال کشور رفتم تا آب و هوایی تازه کنم.

 

*در حال حاضر که مشغول کار مربیگری نیستید؟

نه، فعلا در حال استراحت هستیم!

 

*شنیدیم هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی شاگرد شماست؟

بله، هانی در مدرسه فوتبال من کار می کرد. یکی از دلایل ناراحتی بیش از حد من هم همین مساله است. هانی را اغلب هادی خدابیامرز به مدرسه فوتبال من می آورد و هر از گاهی یکدیگر را در ورزشگاه کشوری می دیدیم.

 

*هادی نوروزی چه خوصیات اخلاقی داشت؟

مهربان، ساکت، خانواده دوست و با اخلاق بود. زندگی بسیار سلامتی داشت و با وجود بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس هیچ ادعایی نداشت. طفلکی خیلی هم هانی را دوست داشت. همواره سفارش می کرد که مراقب پسرش باشم.

 

*حالا هانی آن قدر استعداد دارد که نام پدر را زنده کند؟

هانی چپ پاست و مثل پدرش قدرتی بازی می کند. اتفاقا بسیار مهم باهوش است و خیلی خوب به توپ ضربه می زند. به نظرم می تواند فوروارد خوبی شود اگر به درستی هدایت شود.

 

*شنیدیم قرار است باشگاه پرسپولیس یک قرارداد بلند مدت با هانی نوروزی امضاء کند؟

کار خیلی قشنگی است. امضای قرارداد با پسر مرحوم هادی نوروزی می تواند یک اتفاق خوب و ماندگار در تاریخ فوتبال ایران باشد. چه اشکالی دارد باشگاه پرسپولیس این طوری قدر زحمتکشان خود را بداند. هادی حدود 8 سال برای پرسپولیس بازی کرد و حالا چه اشکالی دارد با پسرش قرارداد ببندند.

 

*این کار چه تبعاتی می تواند داشته باشد؟

به این نکته توجه داشته باشید که این اتفاق تلخ می تواند تاثیر بسیار بدی روی خانواده مرحوم نوروزی بگذارد. تا دیروز همه هانی توجه می کردند. پدرش کاپیتان پرسپولیس بود خیلی ها دورو برش بودند و الان نباید این خانواده را تنها گذاشت. عقد قرارداد با هانی نوروزی و پوشاندن پیراهن پرسپولیس بر تن این پسر می تواند تسلای خاطر باشد.

 

*آقا فرشاد شرایط پرسپولیس را چطور می بینی؟

درگذشت ناگهانی هادی نوروزی همه را متاثر کرد و بدون شک می تواند تاثیر منفی روی پرسپولیس داشته باشد. برانکو یک مربی حرفه ای است که می داند در این مقطع چگونه روحیه بازیکنان را برگرداند. البته نقش مسئولان پرسپولیس در این میان خیلی موثر است. همه باید دست به دست بدهند تا انشاءالله پرسپولیس یک جام بگیرد و به روح هادی نوروزی تقدیم کند.

 

*حالا که بحث به اینجا رسید می خواهیم در مورد خط حمله پرسپولیس از شما بپرسیم؟

خدا را شکر پرسپولیس در لیگ پانزدهم هیچ مشکلی در خط حمله خود احساس نمی کند. مهدی طارمی در بهترین شرایط خود به سر می برد. علی علیپور یک مهاجم جوان، سرحال و روپاست و جری بنگستون هم از تجربه کافی برخوردار است. انشاءاله با یکسری تغییرات و اصلاحات در ساختار دفاعی پرسپولیس می تواند در فصل جاری به جام برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز