رقابتهای قهرمانی جودو جوانان آسیا- تایلند

سومین برنز برای جودو

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۳:۱۶
کد خبر: ۳۲۸۵۰۴
سومین برنز برای جودو
جودوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان سومین مدال برنز تیم جوانان در روز نخست را کسب کرد.

 به گزارش سرویس ورزشی برنا، این دوره از مسابقات امروز یکشنبه با حضور 168 جودوکار از 23 کشور در بانکوک آغاز شد. که تیم کشورمان موفق به کسب دو مدال برنز توسط رشنونژاد و فتحی پور شد. دو عضو تیم پسران هم پنجم شدند.

محمد رشنو نژاد جودوکار وزن ۵۵- کیلوگرم تیم جوانان ایران دور نخست "فونگ سامپائو" از تایلند را با ضربه فنی را از پیش رو برداشت و در ادامه برابر "کولدپ" از هند بازنده شده و به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله هم در مبارزه اول خود "عیساکوف" ازبکستانی را شکست داده و در دیدار رده بندی جودوکاری از مغولستان را ضربه فنی کرد نشان برنز دوره قبل خود را تکرار کرد.

دومین برنز تیم کشورمان را مهدی فتحی پور در وزن 60- کیلوگرم کسب کرد. وی با دو پیروزی مقابل "بورانگ سی" از تایلند و "بازارساد" از مغولستان به نیمه نهایی رسید. فتجی پور در این مرحله مقابل "جیانگ" از کره جنوبی با یک اخطار بازنده شد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد و با برتری مقابل "ماتکسیموف" از قرقیزستان دومین نشان برنز کشورمان را از آن خود کرد.

محمد رضا صدیقی هم در وزن 60- کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد. وی در این وزن دور نخست در پیکار با"ینگ وی" از چین تایپه با ضربه فنی پیروز شد و سپس به قزاقستان باخت و راهی گروه بازنده ها شد. صدیقی در این مرحله در اولین دیدار قرقیزستان را شکست داد و به دیدار رده بندی رسید. صدیقی در دیدار رده بندی برابر "روریگ باتار" از مغولستان با یک اخطار بازنده شد و در مکان پنجم ایستاد.

سبحان رسولی به خود اختصاص داد. وی برای کسب مدال برنز به مصاف " سیمبایف" از قرقیزستان رفت با یک اخطار شیدو در وقت طلایی بازنده شد و در مکان پنجم ایستاد. رسولی در وزن ۷۳- کیلوگرم در اولین مبارزه "کوم پاپان" تایلند را از پیش رو برداشت و سپس "ریباحی" از قطر را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به "اوکادا" از ژاپن باخت و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.

 همچنین در بخش بانوان و در وزن ۵۲- کیلوگرم صدیقه قاسم زاده دور نخست "گان زوریچ" از مغولستان را شکست داد و سپس به قزاقستان باخت و به گروه بازنده نیز به نماینده هنگ کنگ باخت و هفتم شد. ضمن اینکهزهرا نادری در وزن ۵۷- کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست در ادامه به "واراسی " از کشور میزبان باخت و به گروه بازنده ها رفت. وی در جدال برای کسب مدال برنز به مصاف جودوکاری از مغولستان رفت و در حالی که تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بود با وازاری بازنده شد.

این دوره از مسابقات که از امروز آغاز شده تا فردا عصر ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز