بازی با عمان خیلی ها را راضی نکرد

پیروانی: بعضی ها پالس منفی به تیم ملی می دهند/ با یک مساوی یا باخت علیه تیم جبهه نگیرید

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۱:۱۴
کد خبر: ۳۲۸۶۳۱
پیروانی: بعضی ها پالس منفی به تیم ملی می دهند/ با یک مساوی یا باخت علیه تیم جبهه نگیرید
مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: به دنبال تجربه اندوزی هستیم.

به گزارش افشین پیروانی مدیر تیم ملی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی صحبت کرد.

پیروانی این تیم در آستانه دیدار دوستانه با ژاپن گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. بازی سختی برابر عمان داشتیم که یک امتیاز آن خیلی‌ها را راضی نکرد اما باید بپذیریم که در فوتبال برخی تیم‌ها پیشرفت می‌کنند. اکنون هم بازی مهمی با ژاپن داریم و نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که بازی با ژاپن بسیار خوب و مهم است چون این تیم بازیکنان بزرگی دارد که در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند. می‌خواهیم از این بازی بهترین دستاوردها را داشته باشیم که همانا بالا بردن تجربه بازیکنان جوان‌مان است. امیدوارم دو تیم خوب بازی کنند تا نشان دهند که تیم‌های اول و دوم آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا فضای ایجاد شده در اردوی تیم ملی پس از بیانیه‌ها و صحبت‌های مربوط به کمیته اخلاق و پرونده کی‌روش و آل‌اشپورت ممکن است در کیفیت کار بازیکنان تاثیر منفی بگذارد، اظهار کرد: هرچه آرامش تیم بیشتر باشد، نتیجه بهتری به دست می‌آید. نباید هر کسی به خود اجازه دهد که اظهار نظرهای شخصی داشته باشد. تیم ملی به قول معروف برای شخص X یا Y نیست بلکه متعلق به همه مردم است و خوشحالی پیروزی آن برای همه است. ما فقط با تعامل با هم و حمایت کردن از هم می‌توانیم نتیجه بگیریم. اظهار نظرهای شخصی و غیرفنی اصلا مفید نیست. نمی‌توانم بگویم صددرصد اما هر پالس منفی روی تیم تاثیر بدی می‌گذارد.

مدیر تیم ملی فوتبال ادامه داد: بعضی‌ها با نظرات شخصی خود پالس منفی به تیم می‌دهند. تیم ملی احتیاج به حمایت و تعامل دارد و باید دست به دست هم دهیم تا این تیم به جام جهانی برود. با یک مساوی یا باخت علیه تیم جبهه نگیرید؛ چرا که بازی‌های زیادی در پیش داریم. اگر به جام جهانی برویم شادابی و نشاط به جامعه تزریق می‌شود.

او گفت: روز سه‌شنبه یک بازی بسیار خوب مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا داریم و نیاز داریم که هواداران در ورزشگاه باشند. کسب نتیجه در این بازی برای ما مهم نیست و فقط می‌خواهیم هواداران زیادی به استادیوم بیایند و از همین جا از آنها دعوت می‌کنم که حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند. مطمئنا هر کاری می‌کنیم که بازی باکیفیتی را ارائه دهیم و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم.

پیروانی با اشاره به درگذشت هادی نوروزی اظهار کرد: در دقیقه 24 بازی به احترام هادی نوروزی تماشاگران او را تشویق می‌کنند. ما نیاز داریم که به یکدیگر احترام بگذاریم. در نشست سازمان لیگ قرار شده بود بازی پرسپولیس و صبا رایگان شود اما پیشنهاد دادم عواید حاصل از این بازی به خانوده نوروزی تعلق بگیرد؛ چرا که آنها علاوه بر حمایت‌های معنوی به چنین حمایت‌هایی هم نیاز دارند. فقط با تشویق نام نوروزی چیزی حل نمی‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز