بازیکنان نسل من در هیچ تیم بزرگی بازی نکردند

کواچ: اول صعود به المپیک، بعد حضور در فینال/ کار ایران و صربستان سخت است

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۳:۱۵
کد خبر: ۳۲۸۷۳۶
کواچ: اول صعود به المپیک، بعد حضور در فینال/ کار ایران و صربستان سخت است
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دوست دارم در فینال باز هم حضور داشته باشم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اسلوبودان کواچ در جشن پانزدهمین سال قهرمانی تیم ملی یوگسلاوی سابق در المپیک 2000 سیدنی در پاسخ به این سؤال که اگر تیم‌های ایران و صربستان به فینال المپیک برسند آیا اجازه می‌دهد تیم کشورش قهرمان شود یا خیر، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم اجازه پیروز شدن به تیم ملی صربستان و نیکولا گربیچ (سرمربی تیم ملی صربستان) را بدهم ولی دوست دارم در فینال باز هم حضور داشته باشم. در وهله اول باید جواز حضور در المپیک را به دست آوریم.

کواچ ادامه داد: راهیابی به المپیک برای هر دو تیم ایران و صربستان سخت است. در مسابقات پیش رو، بهترین تیم آسیایی و 2 تیم اروپایی می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند. تیم ملی صربستان رقابت بسیار سختی با بلغارستان، روسیه، آلمان، لهستان و فرانسه خواهد داشت و از این جهت شاید شرایط تیم ایران بهتر باشد.

سرمربی صرب تیم ملی ایران در مورد شرایط تیم کشورش تصریح کرد: بازیکنان فعلی تیم ملی صربستان، بازیکنان بزرگی هستند. لازم نیست من به آنها در مورد کاری که در سال 2000 در سیدنی انجام دادیم برای آنها حرف بزنم چون آنها هم نمایش خوبی داشته و آینده بهتری پیش رو دارند. بازیکنان نسل من در هیچ تیم بزرگی بازی نکردند ولی بازیکنان فعلی در بهترین باشگاه‌های اروپا شاغل هستند و تمام افتخارات ممکن را به دست آورده‌اند.

ادامه حضور اسلوبودان کواچ در تیم ملی ایران با توجه به نتایج جام جهانی به جمع‌بندی مسئولان فدراسیون والیبال با کارشناسان و همچنین نشست با این سرمربی صرب منوط شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز