رقابت های جودوی قهرمانی جوانان آسیا – تایلند

رشیدی برنز گرفت/ نیک اقبال و باقری در دیدار رده بندی

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۴:۵۲
کد خبر: ۳۲۸۷۸۴
رشیدی برنز گرفت/ نیک اقبال و باقری در دیدار رده بندی
در ادامه رقابتهای جودو قهرمانی جوانان آسیا رشیدی به مدال برنز دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا حامد رشیدی در وزن 90- کیلوگرم با یک شکست و کسب سه پیروزی صاحب مدال برنز شد. وی کار خود را پیروزی مقابل ویکروم از هند آغاز کرد و در ادامه برابر فرمانوف از ازبکستان بازنده و راهی گروه شانس مجدد شد. رشیدی در این مرحله ابتدا انختوشین از مغولستان را شکست داد و سپس بیکتوروسونوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست یافت.

در وزن ۸۱- کیلوگرم ایمان نیک اقبال که پس از یک دور استراحت به مرادوف از تاجیکستان با اخطار نتیجه را واگذار کرده بود در گروه بازنده‌ها شکیروف از قرقیزستان را با امتیاز وازازی شکست داد. وی برای کسب مدال برنز باید با بازنده مبارزه چین تایپه و ژاپن مبارزه کند.

در بخش بانوان و در وزن ۶۳- کیلوگرم فاطمه آقاجانی پس از در دور نخست، دور دوم مقابل کیم جین از کره‌شمالی بازنده شد. وی در گروه شانس مجدد به هسیائو از چین تایپه باخت و هفتم شد. اما زهرا باقری در وزن ۷۸- کیلوگرم که با یک دور استراحت و پیروزی مقابل تسونگ از هنگ کنگ راهی مرحله نیمه نهایی شده بود در این مرخله مقابل یاماموتو از ژاپن باخت. وی برای کسب مدال برنز باید کادیربکوا از قرقیزستان را شکست دهد.

رامین صفویه هم در وزن ۱۰۰- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مبارزه می کند. وی در اولین لئو گان از چین تایپه را با ضربه فنی شکست داد و سپس هونگ جین سو از کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت. نماینده کشورمان برای صعود به دیدار نهایی یوشینوبو از ژاپن را پیش رو دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز