ایران نژاد با لوکوموتیورانان تمدید کرد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۶:۴۳
کد خبر: ۳۲۹۲۷۶
ایران نژاد با لوکوموتیورانان تمدید کرد
باشگاه راه‌آهن یزدان قرارداد مدافع مصدوم خود را یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در پایان تمرین روز دوشنبه زردپوشان، قرارداد فصل 95 - 94 محسن ایران‌نژاد که توسط مدیرعامل باشگاه تنظیم و امضا و مهر شده بود به امضای مدافع سیرجانی راه‌آهن یزدان رسید تا او با خیالی آسوده در پی مداوای پای مصدوم خود و آماده‌سازی برای بازگشت به میادین باشد.

ایران‌نژاد در بازی دوستانه با استقلال تهران دچار پارگی رباط صلیبی شد و هفته آینده باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

مدافع راه‌آهن یزدان پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: از همان ساعات اولیه مصدومیتم مدیران باشگاه و کادر فنی و همبازیانم در کنارم بوده‌اند و رفتارشان به من و خانواده‌ام دلگرمی زیادی داده است.

او ادامه داد: همان شب اول آقای رحیمی، مدیرعامل و ابراهیمی قائم مقام باشگاه به منزل ما آمدند و اجازه ندادند ذره‌ای نگران آینده باشم. من بازیکنان زیادی را می‌شناسم که در چنین شرایطی تنها مانده‌اند و این رفتار مدیران باشگاه راه‌آهن یزدان می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگران باشد. همبازیانم پس از آن که قراردادم را با باشگاه تمدید کردم در تماس با من به گونه‌ای از این رفتار مدیران باشگاه تعریف و تمجید می‌کردند که مطمئن هستم از این به بعد با یک اعتماد و انگیزه بالایی به میدان می‌روند چون می‌دانند در این باشگاه زحمات کسی فراموش نمی‌شود.

او ادامه داد: دوشنبه پس از تمرین تیم در اکباتان قراردادم را تمدید کردم و هفته آینده هم باید جراحی کنم و کم‌کم تمریناتم را آغاز خواهم کرد تا بتوانم به تیم برگردم. قول می‌دهم هر وقت شرایط بازی را پیدا کردم با تلاشی صد چندان به میدان بروم تا لطف باشگاه جبران شود.

ایران‌نژاد در پایان گفت: لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از مالک باشگاه کیانیان داشته باشم، کسی که نشان داده نمی‌خواهد در رسانه باشد و هدف‌های خوبی در فوتبال دارد.

همچنین کادر فنی و بازیکنان راه‌آهن یزدان بابت تمدید قرارداد محسن ایران‌نژاد از مدیرعامل و مالک باشگاه راه‌آهن یزدان تشکر کردند.

مهدی تارتار، سرمربی راه‌آهن یزدان در این باره گفت: خوشحالم که شاهد چنین رفتار زیبایی در باشگاه هستم و با این کار بازیکنان دیگر سرشان را جلوی توپ قرار می‌دهند زیرا می‌دانند باشگاه قدردان زحمات آنهاست. من از طرف خودم و همکارانم و همه اعضای تیم از کیانیان و رحیمی تشکر می‌کنم و امیدوارم این رفتار در فوتبال ما فتح بابی برای همه باشد.

نظر شما