اولین جلسه شورای راهبردی فدراسیون سه‌گانه برگزار شد

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۴:۲۸
کد خبر: ۳۲۹۳۸۸
اولین جلسه شورای راهبردی فدراسیون ورزش سه گانه پس از انتخاب اعضای با حضور صبور رئیس فدراسیون، دبیر و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا،، در ابتدای این جلسه، سردار صبور گزارش کامل و جامعی از وضعیت فدراسیون سه گانه، سیاست‌ها و اهداف مورد نظر ارائه کرد و هدف از تشکیل و تاسیس شورای راهبردی را همفکری در راستای رسیدن به افق چشم انداز 1404 و حرکت در مسیر برنامه ششم توسعه و همچنین پیشبرد سیاست های استراتژیک فدراسیون در کسب سهمیه‌های المپیک و آسیا و کرسی‌های مهم جهانی قلمداد و رویکرد علمی و علم گرایی در فدراسیون را توسط اساتید دانشگاهی بسیار مهم و موثر دانست.

بعد از صحبت‌های رئیس فدراسیون، منوچهری رئیس کمیته استعدادیابی، در مورد شاخص‌های استعدادیابی توضیحاتی داد و سه محور اساسی در تدوین آیین نامه و طرح جدید استعدادیابی را که فرایند استعدادیابی از مدارس شروع، تا دانشگاه ادامه و در بازنشستگی دوام پیدا می‌کند، لازمه عملکرد فدراسیون و حتی ورزش‌های دیگر دانست.

در جلسه آینده شورای راهبردی، برنامه چشم انداز فدراسیون، برنامه ششم توسعه و فرایندهای استعدادیابی بررسی شود و بعضی از روسای کمیته‌ها از جمله کمیته آموزش، گزارش مبسوطی از وضعیت موجود کمیته و برنامه‌های در دست اقدام جهت اطلاع اعضا ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز