وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس:

کوتاهی های داور بازی تراکتورسازی و نفت عمدی نبود/ تنها ۲.۵ درصد بودجه عمرانی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده است

۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۲:۱۲
کد خبر: ۳۲۹۴۳۲
کوتاهی های داور بازی تراکتورسازی و نفت عمدی نبود/ تنها ۲.۵ درصد بودجه عمرانی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده است
عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بودجه 2.5 درصدی وزارت ورزش در حوزه عمران در مقایسه با بودجه 50 درصدی وزارتخانه های دیگر در همین حوزه گفت: مجلس می تواند در خصوص عدم توزیع عادلانه بودجه عمرانی میان وزارتخانه ها شکایت کند

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت، سید مرتضی حسینی به تشریح نتیجه جلسه امروز (سه شنبه، 21 مهرماه) کمیسیون فرهنگی مجلس پرداخت و گفت: در این جلسه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محمد حسن نژاد ،نماینده مرند در خصوص مسابقه فوتبال میان تراکتورسازی و نفت تهران و مباحثی پیرامون عدم اطلاع رسانی و توهین به مردم از وزیر ورزش سوال داشت که گودرزی پاسخ داد: در این خصوص چند جلسه با استانداری و وزارت اطلاعات برگزار شد که در نتیجه مشخص شد کوتاهی هایی از سوی داور صورت گرفته است که البته عمد نبوده؛ از این رو حسن نژاد قانع شد.

وی در ادامه به سوال حمید رسایی نماینده تهران از گودرزی اشاره و عنوان کرد: رسایی معتقد است بودجه ورزش پهلوانی و زورخانه ای در خارج از کشور حیف و میل می شود که وزیر ورزش توضیح داد ورزش های بین المللی زیر نظر فدراسیون بین المللی هستند و مربوط به وزارت ورزش نمی شوند.

حسینی ادامه داد: مهرعلیزاده نیز در این خصوص تصریح کرد این ورزش در 84 کشور جهان اشاعه پیدا کرده است در حالی که کشور تنها 2 میلیارد تومان به این ورزش اختصاص می دهد از این رو رسایی سوال خود را مراعی گذاشت.

این نماینده مردم در مجلس همچنین گفت: غلامرضا اسداللهی نیز سوال خود از وزیر را تا یک ماه آینده مراعی نگاه داشت.

وی اضافه کرد: موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد نیز در خصوص استادیوم 6 هزار نفری و ورزشگاه معلولان حوزه انتخابیه اش سوال داشت که وزیر توضیح داد امسال تنها 2.5 درصد بودجه عمرانی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این در حالی است که بودجه عمرانی سایر وزارتخانه ها از 25 تا 50 درصد است از این رو می توانیم این موضوع را به صحن علنی ببریم و در خصوص این قضیه شکایت کنیم که چرا دولت در خصوص تخصیص اعتبار بودجه عمرانی بین وزارتخانه ها توزیع عادلانه ای ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز