مقابل ژاپن بهتر از عمان بودیم

پیروانی: بازیکنان در تیم ملی تفریح نمی‌کنند

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۲۹۵۷۲
پیروانی: بازیکنان در تیم ملی تفریح نمی‌کنند
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: چند بازیکن جوان به تیم اضافه شدند که نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، افشین پیروانی در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص تساوی ایران و ژاپن اظهار داشت: با تیمی بازی کردیم که 2 بازیکن این تیم یعنی کاگاوا و هوندا به اندازه کل تیم ما ارزش مالی داشتند و 10-12 بازیکن این تیم در باشگاه های بزرگ اروپا بازی می کنند. فوتبال ژاپن و لیگ این کشور فراتر از آسیاست. 70 خبرنگار به ایران آوردند و حتی زودتر از ما به ایران آمدند. فدراسیون تلاش می کند تمام امکانات را به ما بدهد. 

وی همچنین افزود: ما در عمان بازی داشتیم و ژاپن هم در آن کشور بازی کرد ولی ما به کشور دیگری رفتیم و در ترانزیت فرودگاه یک کشور دیگر حاضر شدیم ولی آنها راحت به ایران رسیدند.چند بازیکن جوان به تیم ما اضافه شدند که نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری دارند و ما برخلاف بازی با عمان مقابل ژاپن خوب بازی کردیم و نوید خوشی برای روزهای فوتبال دیده می شود.

مدیر تیم ملی درباره اردوهای بعدی تیم ملی تصریح کرد: وقتی تیم ملی به جام جهانی می رود، تمام جامعه بانشاط می شود. روز گذشته من با مدیر تیم ژاپن صحبت می کردم می گفت تا دو سال آینده تمام بازی های ما مشخص است. ولی بازی بعدی دوستانه ما مشخص نیست. بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود انگیزه زیادی پیدا می کند و باید قبول کنیم کی روش از مربیان بزرگ است و نباید مربیان باشگاهی سریع بگویند اردوهای تیم ملی باعث شد ما نتیجه نگیریم. اینگونه نیست که بازیکن در اردوی تیم ملی تفریح و گردش برود. آنها با نظم و انضباط ویژه تمرین می کنند و از نزدیک شرایط بازیکنان را ببینید، ما از مربیان دعوت می کنیم به تمرینات تیم بیایند. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود همه ضرر می کنیم و نباید مدام بگوییم لیگ تعطیل می شود.

پیروانی درباره اعتراض مربیان به تعطیلی لیگ گفت: زمان ما یک دوره پرسپولیس به خاطر تیم ملی از لیگ کنار کشید و انقدر بازی های تیم ملی پی در پی شد تیم پرسپولیس اینگونه رفتار کرد. نمی گویم ما در تیم ملی شق القمر می کنیم. مدیران و سرمربیان باشگاه ها هم حق دارند زیرا با دو باخت ممکن است یک سرمربی عوض شود اما نگویند که ما بخاطر ملی پوشان باختیم. نباید شرایط خودد را با دیگر کشورها مقایسه کنیم. ژاپن چندین بازیکن بین المللی دارد. عمان هم که در کنار ماست شرایط خوبی دارد. آرسن ونگر می گوید هزار جلسه تمرین به اندازه یک بازی رسمی نیست. می خواهیم تعامل با باشگاهها بیشتر شود. انتقاد هم بهتر است فنی باشد. نه اینکه با عمان مساوی کنیم و مسایل شخصی را مطرح کنیم. دل پری دارم اما وقت برنامه شما کم است.

نظر شما