لیگ برتر واترپلو

آغاز بیست‌وپنجمین دوره در تهران/ قهرمان و نایب قهرمان برابر تازه واردها

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۷:۳۴
کد خبر: ۳۲۹۷۲۸
آغاز بیست‌وپنجمین دوره در تهران/ قهرمان و نایب قهرمان برابر تازه واردها
هفته نخست لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۴ با برگزاری دو دیدار روز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا  نخستین هفته از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر واترپلو طبق برنامه با برگزاری دو دیدار ظهر جمعه (24 مهر 1394) آغاز می شود. در این روز مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمان دوره پیش با تازه واردهای لیگ امسال دیدار می‌کنند.

در مهمترین بازی این هفته از ساعت 14 تیم های دانشگاه آزاد و نوفلاح در استخر بین المللی 9 دی به مصاف هم می‌روند. دانشگاه آزاد که قهرمان دوره پیش این رقابت‌هاست، با حفظ ترکیب اصلی و کادر فنی خود می‌خواهد استارت قهرمانی را از تهران بزند. نوفلاح دیگر تیم تهرانی لیگ امسال هم در تجربه لیگ برتری خود دیدار سختی پیش رو دارد و امیدوار است نتیجه خوبی از این مسابقه بگیرد. تیم نوفلاح با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته یک سال گذشته جواز حضور در این دوره از رقابت‌ها را بدست آورده است.

استخر 9 دی از ساعت 15:30 هم میزبان یک بازی دیگر حساس است. جایی که سپاهان نایب قهرمان فصل پیش باید مقابل نیروی زمینی ارتش به آب بزند. این دیدار که به میزبانی ارتشی ها برگزار خواهد شد از جذابیت های زیادی برخوردار است. نیروی زمینی با به خدمت گرفتن بازیکنان سرشناس تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران از سایر رقبا چیزی کم ندارد و برای سکو می‌جنگد. سپاهان اصفهان هم همواره مدعی بوده است و پس از نایب قهرمانی دوره قبل کسب جایگاه نخست اصفهانی ها را راضی می‌کند.

در این دو مسابقه امیر آذرخش، امیرحسین صفابخش، نادر غفوری و مسعود رضوانی داوری می‌کنند. هادی بیک و سیروس طاهریان هم ناظران فدراسیون در استخر 9دی هستند.

نفت و گاز گچساران، نفت امیدیه و شهبازی زنجان در هفته نخست مسابقه‌ای ندارند و استراحت می‌کنند.

 

برنامه مسابقات هفته نخست لیگ برتر واترپلو 1394:

جمعه 24 مهر 1394- استخر بین‌المللی 9 دی مجموعه شیرودی

نوفلاح – دانشگاه آزاد ساعت 14:00

نیروی زمینی ارتش – سپاهان ساعت 15:30

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز