بازی سختی برابر پدیده خواهیم داشت

مظلومی: برای حفظ و استحکام صدرنشینی به مشهد می‌رویم

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۵۹:۵۸
کد خبر: ۳۲۹۸۰۰
مظلومی: برای حفظ و استحکام صدرنشینی به مشهد می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهیم به پیروزی‌های خارج از خانه ادامه دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا استقلال روز جمعه در هفته هشتم رقابت های لیگ در مشهد به مصاف پدید خواهد رفت. پرویز مظلومی سرمربی استقلال درباره شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون بسیار آماده، سرحال و با روحیه  منتظر شروع دوباره  لیگ هستیم. هر چند در این مدت بازیکنان ملی‌پوش امید و بزرگسال خود را در اختیار نداشته و نتوانسته‌ایم تمرینات تاکتیکی مد نظرمان را انجام دهیم اما باز هم با همه وجود دیگر بازیکنان در تمرینات شرکت کرده‌اند و توانستیم فرم مطلوب خود را حفظ کنیم.

وی درباره شرایط تیمش: خسرو حیدری، امید ابراهیمی و مثیم مجیدی از امروز به ما اضافه شدند و امیدوارم  روزبه چشمی که امشب به میدان می‌رود نیز با سلامت کامل به ایران بازگردد. ما هر چهار ملی‌پوش خود را به مشهد می‌بریم اما تا آخرین لحظه درباره استفاده از آنها تصمیم نخواهیم گرفت.

مظلومی درباره پدیده تصریح کرد: پدیده تیم قدرتمند و کاربلدی است که مطمئنا بازی سختی در برابر آنها خواهیم داشت. بازی آنها را آنالیز کرده‌ایم و به خوبی از قدرت آنها خبر داریم و برای این تیم احترام زیادی قائلیم اما می‌خواهیم به روند پیروزی‌های خارج از خانه خود ادامه دهیم. برای 3 امتیاز، حفظ و استحکام صدرنشینی به مشهد می‌رویم و با توجه به شرایط تیم در تمرینات به این موضوع بسیار امیدواریم. ما در برابر پدیده همه توان‌مان را برای برنده شدن به کار خواهیم گرفت و حفظ احترام به حریف‌مان اعلام می‌کنم در این بازی تنها به 3 امتیاز فکر می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز