هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری

لیگ با حضور ستاره‌های ملی پوش/ تکلیف مسافران مسابقات جهانی مشخص می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۴:۱۳
کد خبر: ۳۲۹۸۳۰
لیگ با حضور ستاره‌های ملی پوش/ تکلیف مسافران مسابقات جهانی مشخص می‌شود
مسابقات هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور که به عنوان رقابت نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های جهانی 2015 آمریکا نیز پیش‌بینی شده، برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حضور 7 تیم  (یاسین پیشرو، ذوب آهن، ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب، پدافند هوایی ارتش، عقاب نیروی هوایی و نیروی زمینی ارتش) در روزهای پنجشنبه و جمعه (23 و 24 مهر ماه) در تالار مجموعه ورزشی آزادی تهران قطعی شده است.

بر همین اساس فردا (پنجشنبه) از ساعت 10 صبح تا 21 به ترتیب وزنه‌برداران دسته‌های (56، 62، 69، 77، 85 و 94 کیلوگرم) در روز نخست هفته دوم روی تخته می‌روند تا ابتدا برای موفقیت تیم‌های خود رقابت داشته باشند و سپس ملی‌پوشان هر وزن توان رکوردی خود را برای تصاحب دوبنده جهانی 2015 روی تخته محک بزند. مجید عسگری، جابر بهروزی، علی میری، رسول تقیان، کیانوش رستمی و علی هاشمی وزنه‌برداران ملی‌پوش و چهره‌های شاخص حاضر در این اوزان هستند که در روز نخست به ترتیب روی تخته می‌روند.

دومین روز از هفته دوم پیکارهای لیگ برتر وزنه برداری نیز روز جمعه 24 مهرماه از ساعت 9 صبح تا 13 عصر با رقابت 2 وزن باقیمانده یعنی دسته‌های (105 و 105 + کیلوگرم) به کار خود ادامه خواهد داد تا در این دو وزن نیز که چهره‌های شاخص و عنوان‌دار بسیاری را همچون (بهداد سلیمی، بهادر مولایی، سهراب مرادی، نواب نصیرشلال، سعید محمدپور) حضور دارند رقابتی جذاب و دیدنی را با رقبای خود در دومین روز این مسابقه به نمایش گذاشته و ضمن مشخص شدن امتیازات تیم‌ها در این هفته اندازه رکوردی خود برای حضور در میدان جهانی را نیز محک جدی بزنند.

با توجه به اینکه مسابقه هفته دوم لیگ، همراه با انتخابی نهایی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان درتالار آزادی برگزار می‌شود، کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون وزنه برداری این رقابت را با رعایت تمامی استانداردهای جاری در تورنمنت‌های بین المللی فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار می‌کند.

نظر شما