تمرین سرخپوشان با حضور ملی‌پوشان برگزار شد

دیدار پیوس با برانکو در درفشی‌فر

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۴۶:۰۳
کد خبر: ۳۲۹۸۴۰
دیدار پیوس با برانکو در درفشی‌فر
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:15 امروز، تمرین خود را در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان تمرین چهارشنبه را در حالی آغاز کردند که ملی‌پوشان تیم بعد از مدتها در محل تمرین حاضر شدند. همچنین تمرین امروز یک میهمان ویژه داشت که فرشاد پیوس بود.
 
در تمرین امروز سوشا مکانی، مهدی طارمی، رامین رضائیان و امید عالیشاه سرخپوشان را همراهی کردند. از جمع ملی‌پوشان پرسپولیس، رامین راضائیان که در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ژاپن در ترکیب اصلی به زمین رفته بود، به صورت جداگانه برنامه دویدن دور زمین را در دستور کار داشت.
 
سایر ملی‌پوشان برنامه تمرینات تیمی را به طور کامل انجام دادند. مایکل اومانا به دلیل آسیب‌دیدگی جزیی که داشت با تشخیص کادر فنی، به دویدن دور زمین پرداخت و غایبان تمرین امروز هم جری بن سون و میلاد کمندانی بودند که تیم‌های ملی هندوراس و المپیک ایران را همراهی می‌کنند.
 
پیش از آغاز تمرین، ایوانکوویچ لحظاتی را با فرشاد پیوس به گفتگو پرداخت. وی که از حضور آقای گل پیشین مشابقات لیگ خرسند بود، به او گفت: خوشحال می‌شود که وی هر زمان دلش خواست و صلاح دید در محل تمرین تیم حضور داشته باشد.
 
فرشاد پیوس هم خطاب به سرمربی کروات پرسپولیس گفت: از علاقه‌مندان به کار اوست و همیشه سعی می‌کند از تیم حمایت کند. امروز هم در تمرین حاضر شد تا وضعیت و شرایط بازیکنان را ببیند و اگر بتواند با حضورش از این جهت به آنها کمک کند.
 
پس از برانکو، بازیکنان تیم یک به یک به دیدار فرشاد پیوس رفتند و با او به احوال پرسی پرداختند.
 
پیوس دقایقی هم با کریم باقری و مصطفی قنبرپور گفتگو داشت و پس از آن در کنار محمود خوردبین، از روی نیمکت به تماشای تمرین تیم پرداخت.
 
وی درباره صحبت‌های خصوصی خود مرتب از بازیکنان و جوان شدن تیم تعریف می‌کرد و بر این اعتقاد بود که در صورت زمان دادن به این تیم، آنها قطعا درخشش لازم برای موفق کردن تیم را خواهند داشت.
 
برانکو هم تمرین را پس از صحبت با بازیکنان آغاز کرد. بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و کار آنها با گذر از روی موانع ادامه یافت. پس از آن، در بخشی از زمین فوتبال بدون دروازه انجام که هدف از آن، کار با حفظ توپ و توپ‌گیری بود.
 
در این زمان، دروازه‌بانان پرسپولیس در بخش دیگری از زمین تمرینات خود را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند.
 
بعد از انجام این بخش از تمرین که به مدت 15 دقیقه به طول انجامید، فوتبال در نیمی از زمین در برنامه قرار گرفت که برانکو مرتب یکسری از برنامه‌های تمرینی را به بازیکنان تذکر می‌داد.
 
تمرین در ساعت 17:45 به پایان رسید. برانکو از بدنساز تیم خواست، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده که در این بازی محروم هستند به دویدن دور زمین بپردازند تا تمرینات بیشتری انجام دهند.
 
فرشاد پیوس، سردار آزمون و کریم باقری هم دقایقی روی نیمکت با هم صحبت ‌کردند.
 
پرسپولیس آخرین تمرین خود را از ساعت 16 فردا در ورزشگاه درفشی‌فر انجام خواهدداد و پس از آن به اردو می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز