بچه‌ها مسوولیت بزرگ خود را می‌دانند

قنبرپور: امیدوارم با کمک هم بتوانیم حال و هوای پرسپولیس را عوض کنیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۸:۵۲:۴۵
کد خبر: ۳۲۹۸۴۲
قنبرپور: امیدوارم با کمک هم بتوانیم حال و هوای پرسپولیس را عوض کنیم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها با غیرت و تعصب، خوب کار می‌کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مصطفوی قنبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از اتفاقی که روی داد، زمان لازم بود که بچه‌ها خودشان را پیدا کنند. خدا را شکر الان خوب کار می‌کنند و با اضافه شدن ملی‌پوشان هم روحیه خوب و تازه‌ای در تیم ایجاد شده است.
 
وی ادامه داد: بچه‌ها مسوولیت بزرگ خود را می‌دانند. تکلیف ما این است که سختکوش باشیم و در بحران‌ها باید خود را مدیریت کنیم تا بتوانیم وظیفه‌ای را که داریم، به خوبی انجام بدهیم.
 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم صبا فوتبال خوبی ارائه می‌کند و پرسپولیس هم اینگونه است. به همین دلیل اعتقاد دارم بازی زیبایی خواهیم دید. به پیروزی در این بازی نیاز داریم تا شرایط تیم در جدول بهتر شود و در این صورت برای بازی‌های بعدی وضعیت بهتری خواهیم داشت.
 
مصطفی قنبرپور در پایان اضافه کرد: در شرایط فعلی هواداران نقش بسیار مهمی را ایفا خواهند کرد. البته آنها همیشه پشت تیم بوده‌اند. در این مدت هواداران بویژه اعضای کانون و مشوقین تیم حمایت خیلی خوبی از تیم داشتند و کمک روحی و روانی موثری بودند. به طور قطع حضور هواداران در بازی روز جمعه به شرایط روحی تیم کمک زیادی خواهد کرد. بازیکنان هم با غیرت و تعصب خاصی تمرینات را دنبال می‌کنند. امیدوارم همه اینها در روز جمعه به یک اتفاق خوب منجر شود تا حال و هوای خانواده پرسپولیس هم کمی تغییر کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز